piątek, 19 lipca 2013

Hot or Not

W dzisiejszym Hot or Not mojej ocenie podległo pięć osób: MissAshx33, Lady166, xxxxKYLIExxxx, floraGwiazda oraz 888kamila.


MissAshx33
*klaudynka016: Ciekawe prezentuje się Twoja lalka, jednak czegoś mi  brakuje w tej stylizacji, a mianowicie torebki i jakiejś delikatniej biżuterii. Set od razu wydałby się pełniejszy. Co do twarzy to muszę przyznać że całkiem OK, i nawet do stylki od biedy pasuje. HOT/NOT

lady166
*klaudynka016: Plus za pomysł na stylizację. Ciekawie połączyłaś spódnicę i sukienkę. Biel,  róż i złoto tworzy ciekawe zestawienie. Mimo tych wszystkich plusów coś mi nie pasuje, czegoś mi brakuje w całości. HOT/NOT

xxxxKYLIExxxx
*klaudynka016: Nie zaskoczyłaś mnie praktycznie niczym w tym ubiorze. Szorty, szpilki, top i dodatki to za mało na hot. NOT 

floraGwiazda
*klaudynka016: Prawie wyszła Ci bluza z połączenie topu Chanel i swetra Downtown. Kolorystycznie oba materiały mi się gryzą. Całość chciałaś zapewne utrzymać w czerni, nic do tego nie mam.  Jednak złe buty i brak podstawowych dodatków to za mało.  NOT 

888kamila
*klaudynka016: Podoba mi się połączenie tego topu z szortami. Jednak o różowych elementach na butach i okularach mam już inne zdanie. Raczej nie łączy się czerwieni z różem (;o).  Wymień te rzeczy, daj inną torebkę i będzie OK. NOT 

Co sądzicie o powyższych strojach? Zgadzacie się z ocenami?

23 komentarze:

  1. 1. Hot/Not
    2. Not
    3. Not
    4. Hot?not
    5. Not ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.HOT, 2. NOT, 3.HOT/NOT. 4. NOT 5. NOT
    mam pytanie, to Wy wybieracie osoby do HOT/NOT? klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  3. TUTAJ MASZ KOLEJKĘ: ciekawszy-stardoll.blogspot.com/2012/12/kolejka-i-zgoszenia-do-ocen-hot-or-not.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna stylizacja mnie nie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  5. jedno z klasycznych połączeń Chanel to czerń z stonowanym różem.
    podoba mi się trzecia stylizacja, jest prosta i klarowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie po części ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się ostatnia bardzo podoba :) mimo iż nie lubię tych butów to tu wyglądają całkiem nieźle :)

    Marina034

    OdpowiedzUsuń
  8. jedynie pierwsza w miarę ładna

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z opiniami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie mogę się zgłosić do Hot or Not? Tylko gdzie ? ;c Chciałabym wziąć udział.

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się najbardziej podoba pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fatalne stylizacje, tylko ta pierwsza jako tako się prezentuję, chociaż faktycznie jest trochę pusta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami.. ;>

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się tylko pierwsza podoba
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z ocenami

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze