poniedziałek, 8 lipca 2013

FAQ- odpowiedzi na zadawane przez Was pytania

1. Anonimowa osoba pyta: ,,Jak odnowić post? Czyli np. jak coś napisałam i jest to na dole, to jak zrobić, żeby to znowu było na górze.''

Odpowiedzieć: Musisz zmienić datę lub/i godzinę publikacji postu. Jeżeli chcesz, żeby wyprzedził post tylko część postów jakie masz na pierwszej stronie bloga to możesz zmienić samą godzinę o kilka do przodu, a jeżeli chciałabyś by jakiś post był przez kilka dni zawsze na pierwszej pozycji to po publikacji musisz zmienić jego datę na taką do której nie ma prawa żaden post go wyprzedzać.

(Kliknij na obrazek, aby powiększyć)




2. Diana.Miss2 napisała: ,,Jestem ciekawa jak zrobić tak, by post z darmówką był nie tylko na stronie głównej, ale od razu również w zakładce do tego przeznaczonej''

Odpowiedź: Po pierwsze musisz prowadzić etykiety, które znajdziesz na samej górze w ustawieniach każdego postu, bo one są podstawą do tego by stworzyć taką selekcję jaką chcesz otrzymać. Załóżmy, że każdy post z darmówką oznaczasz etykietą ,,darmówki'' i aby w zakładce/stronie ,,Darmówki'' znajdywały się tylko i wyłącznie takie posty musisz tylko przy zakładaniu tej strony/zakładki podać link do etykiety darmówki. Aby otrzymać taki link musisz albo z gadżetu etykiety albo z jakiegos postu z darmówką kursorem myszki najechać na etykietę ,,darmówki'' nacisnąć prawy przycik myszki i zaznaczyć ,,Kopiuj adres linku''.


(Kliknij na obrazek, aby powiększyć)

~~~ ~~~ ~~
Mam nadzieję, że pomogłam.

 W następnym poście z tej serii mogę pokazać Wam jak zrobić zwijaną prezentację o którą ktoś pytał.
W komentarzu pod tym postem możecie zadawać pytania na jakie nie znacie odpowiedzi.

36 komentarzy:

  1. Ja też pytałam o to pierwsze xd co do drugiego to przydała mi się ta informacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że piszecie takie poradniki, na pewno są przydatne dla nie jednej osoby ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadnego pytania. A na powyższe znałam odpowiedź. ;x

    LadyJessica18

    OdpowiedzUsuń
  4. co prawda wiedziałam wszystko, ale pewnie przydatne ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnych pytań

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że są takie poradniki, bo komuś na pewno się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyda się ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne :)

    W nastepnym FAQ proszę pokazcie jak zrobić baner Taki jaki macie na swoim blogu

    FunComTv

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyda mi sie.
    I mam takie male pytanie. Czemu nie robicie przegladu szafy ? Juz 2 miesiace nie ma ;/ Nie wiem czy ie ma redaktora do tego dzialu, czy juz nie bedzie prowadzony ?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie :) .A teraz moje pytanko : Zkąd bierzecie spoilery ina jakiej zasadzie to działa?

    sorki za banalne pytanie ale ja tego akurat nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chciałabym dowiedzieć się skąd brać spoilery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zrobić inne tło np park do screena? Myślę,że mi pomożecie.
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. to pierwsze wiem od niedawna a drugie jest mi raczej nie potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za odpowiedzi :D

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  15. To drugie mi się przyda, o pierwszym wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dobry poradnik, napewno wielu osobom pomoże ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd bierzecie obrazki spoilerów, które przedstawiają wnętrza sklepów lub wystaw?
    Proszę, odpowiedzcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Napewno przyda się wielu osobom

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zrobić spoilery wystawy sklepowej?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne poradniki, napewno wielu osobom się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie ;) Już to wiedziałam, ale spoko..

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne, a jak zrobić tak żeby post był przez kilka godzin na samej górze bloga?


    kami151

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze