wtorek, 9 lipca 2013

Oddam w dobre ręce :)

Pomyślałam, że może ktoś z Was nie posiada czegoś poniższych pięciu rzeczy, a chciałby to ja chętnie oddam. Buty wystawie z rezerwacją za 1sm+prowizja, a spódniczkę czy sukienkę za 1sd+prowizja. Na obrazku widać ile sztuk mam na zbyciu (w sumie jest ich 25).

EDIT: Mimo, że buty HBW kupiłam za sm to w bazarze można sprzedawać je w sd.


(Jedna osoba może wybrać maksymalnie dwie rzeczy)



Dodatkowo mam gigantyczną liczbę takiego płaszczyka, który błaga o lepszego właściciela:


Nie zapomnijcie podać nicku dla kogo mam rezerwować.

148 komentarzy:

  1. sukinka chanel i buty JPG
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym prosiła o sukienkę Channel i JPG : *
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystawiłam, poszły już dwie sukienki, jeszcze jednej osobie mogę wystawić dodatkowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. buty JPGT oraz spódniczkę archive ;*
    lunasecret1

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka chanel

    hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo proszęm o sukienkę coco Chanel tribute i zielone buty hot buys oraz ten niebieski płaszczyk.
    Kescha123.33

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym prosić o sukienkę oraz buty HB? ;)

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Lub buty z rio Kescha123.33

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty hb i sukienka

    hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciała bym sukienkę CHANEL buty HB i JPG

    zakrencona11

    OdpowiedzUsuń
  12. nie proście już o tę sukienkę bo już się skończyły

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym prosiła o buty Jean Paul Gauiter Tribute oraz spódniczkę z Archive

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprosiłabym o buty HB i JPG. ;3

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym prosiła o buty Jean Paul Gauiter Tribute oraz spódniczkę z Archive
    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty z hot buys ;))
    marlesia111

    OdpowiedzUsuń
  17. sukinka chanel i buty JPG

    sonia382

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. buty Jean Paul Gaultier i buty HB

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zależy mi i chciałabym sukienkę chanel i te pomarańczowe buty z rio :D Prosiłabym ślicznie ;]
    JasnaStyles

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym buty hb, ale pewnie już sprzedałaś wszystkie :D

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak jeszcze są to chciałabym buty HB :)

    gosiak1997

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym buty hb oraz płaszczyk
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  24. @lunasecret1: Mam ich jeszcze więcej, były po zero i brałam ile się da :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) Jak starczy to poprosiłabym o butki żółte HB:)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  26. cytusowe buty dla gilek poproszę :>

    gilek▲

    OdpowiedzUsuń
  27. chciałabym buty jpg i auryn boots

    Fledermaus

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak są to chcę te żółte buty :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym żółte buty hot buys
    lili1999silver3

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym chciała te żółte buty i płaszczyk. ;)


    kasiula3104

    OdpowiedzUsuń
  31. i jeszcze gdy bym mogła to buty z hot buys ;3


    kasiula3104

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym buty hb :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czy są, ale jak tak to te buty z Tribute.

    walentynkkaxx

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym sukienkę Chanel, mam buty Jean Paul Gaultier

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty żolte i sukienka kremoawa

    Missmagda008

    OdpowiedzUsuń
  36. Soorr jesstem na tablecie.. ale nie omine takiej okazji;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty żolte i sukienka kremoawa

    Missmagda008

    Ps. Jestem na tablecie i nie moge sie zalogowacc.

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym buty z hb jak nie ma to buty jpg jak nie ma to sukienke channel jak nie ma to spódniczke jak nie ma to 2 płaszczyki

    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  39. Buty Hot Buys i buty Jean Paul Gaultier Tribyte.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym buty hb, i może też płaszczyk ;p
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym buty HB i jak jeszcze jest to sukienkę Chanel :)

    ewela0913

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka chanell i buty gaultier a jak już nie będzie to buty hbw, gwiazdagold9

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty nr.1 x2 i sukienke chanel.

    Singiel

    OdpowiedzUsuń
  44. Chciałabym buty JPG i płaszczyk :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  45. ja kce te jeana paula :3

    azo_ona
    SĄ.A

    OdpowiedzUsuń
  46. czy są jeszce żółte buty Jean Paul Gaultier Tribute? Jeśli tak to zarezerwuj dla mnie.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałabym bym sukienkę chanel ale jeśli już nie ma to cokolwiek :)
    Padmey

    OdpowiedzUsuń
  48. ja chciałabym buty JPG :333 jestem zakochana w nich :C

    _karolina96.

    OdpowiedzUsuń
  49. Chciałabym butki Jean Paul i szarą spódnicę ;)
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  50. chciałbym zielone buty :)
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  51. chciałabym sukienke i 1lub2buty


    lola_1baby

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bym poprosiła jak są to żółte buty JPGT oraz zielone buty z HB. Z rezerwacją dla karolinasz333.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  53. chciałabym sukienke CHANEL i żółte buty z Jean Paul GAULTIER TRIBUTE

    nastolatkaKitty

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałabym sukienkę Chanel Tribute

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo bym prosiła o sukienkę Channel i 3 płaszczyki ;)


    miss_paula367

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam tylko buty HotBuys bo kupiłam za sm . Żółte buty są śliczne.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  57. Chciałabym sukienkę Chanel

    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  58. chciałabym żółte buty i płaszczyk na stardoll jestem lalka13party

    OdpowiedzUsuń
  59. Wcześniej pisałam że chcę sukienkę ale już nie ma to chcę płaszcz i cokolwiek. Padmey

    OdpowiedzUsuń
  60. Wystaw coś dla mnie jeśli Ci zostało za sm, proszę :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  61. Buty z HB i płaszczyk.
    LadyJessica18

    OdpowiedzUsuń
  62. jeżeli są jescze to poproszę o buty HB, sukienkę Chanel i płaszczyk. :)
    aniol-juleczka

    OdpowiedzUsuń
  63. Poprosiłabym sukienkę z Chanel i te buty żółte pierwsze w kolejności

    Magda.Stardol.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja bym prosiła o buty (jeśli jeszcze są):
    Zielone buty HB :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  65. Zależy mi na chanel i archive

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  66. żółte buty , i sukienka
    demi1200fum

    OdpowiedzUsuń
  67. poproszę płaszczyk ;)
    ArabelaRoyal

    OdpowiedzUsuń
  68. sukienka chanel i buty hb


    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  69. Poproszę Banana Glith Wedges i HB Citrus Stud Heels . Ale sprzedasz je za 2 sm ? Czy jak bo nie rozumiem XD

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  70. Bannana Glitch Wedges and HotBuys Citrus Stud Heels

    GeO_dulce

    OdpowiedzUsuń
  71. sukienka channel *_*

    koloproseum123

    OdpowiedzUsuń
  72. Chciałabym sukienkę Chanel Tribute .

    karolina0812

    OdpowiedzUsuń
  73. Buty HB i te żółte ♥
    Klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  74. Sukienka Chanel oraz pierwsze butki *.*

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  75. Buty HB i płaszcz, nie wiem czy są jeszcze.

    szecherezada5

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja chciałabym sukienke i tyle :)

    ynikola

    OdpowiedzUsuń
  77. Chciałabym buty z tribute lub sukienkę z chanel

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  78. chciałabym bananowe buty, są boskie <3

    coure096

    OdpowiedzUsuń
  79. poprosze płaszcz i buty hb wekly


    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń
  80. płaszcz i zielone buty

    floora1239

    OdpowiedzUsuń
  81. Chciałabym buty z hb i sukienkę z chanel.
    TopMoniaaa

    OdpowiedzUsuń
  82. chętnie przygarnę buty HB bo niestety przegapiłam je

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo bym chciała te żółte buty, są świetne *o* pewnie się już nie załapie ;c
    Sephari

    OdpowiedzUsuń
  84. Zg.się
    Sukienka z Chanel , Butki

    OdpowiedzUsuń
  85. Chciałabym buty JPG i płaszczyk. :)

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  86. chciałabym sukienkę, lub żółte buty z tribute ;3

    OdpowiedzUsuń
  87. Chcę cokolwiek !
    Najlepie BUTY TEIBUTE i SUKIENKEa jak nie to zielone HB BUTY


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo chciałabym żółte buty Jean Paul
    Minzi.m

    OdpowiedzUsuń
  89. chciałabym płaszczyk :)
    kinkietkinkiet

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo zależy mi na sukience z chanel ale pewnie już nie masz ;c

    Malwa28

    OdpowiedzUsuń
  91. Przyjmę od Ciebie te 5 rzeczy :D

    Wandosz ^^

    OdpowiedzUsuń
  92. Proszę o buty hot buys i sukienkę CHANEL TRIBUTE, czy mogłabym je dostać? Proszę, proszę. Kolekcjonuję cenne rzeczy, ale na razie mam ich mało, czy mogłabym się "wzbogacić" o te rzeczy? Proszę.

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  93. jak się załapię, to chciałabym buty HB ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak masz,to chciałabym jeszcze buty Hb :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  95. chciałabym sukienkę chanel albo płaszczyk

    szkodnik2248

    OdpowiedzUsuń
  96. chciałabym sukienkę chanel, ale już pewnie nie ma, więc prosiłabym o spódnicę archive i płaszczyk :)


    Agnes24star

    OdpowiedzUsuń
  97. missmiley019979 lipca 2013 14:22

    buty hb i sukienka channel
    bardzo proszę o te rzeczy, marzę o nich. Z góry dziękuję.

    missmiley01997

    OdpowiedzUsuń
  98. Sukienka lub płaszczyk
    pyciek

    OdpowiedzUsuń
  99. Sukienkę z Chanel, jak już nie ma to poprosze buty Hot Buys :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo prosiłabym o buty HB :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  101. pierwsze buty ;)

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  102. Jeśli jeszcze jest, to poproszę płaszczyk. Sukienka poszła jako pierwsza. ;___________;

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  103. Buty z Hb, i buty Jean Paul Gaultier Tribute

    Zuzia1358

    OdpowiedzUsuń
  104. Sukienka Chanel tribute

    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  105. Chciałabym sukienkę albo buty żółte.
    Mój nick to Limitless84

    OdpowiedzUsuń
  106. sukienka chanel i żółte buty JPG

    wertynaria06666

    OdpowiedzUsuń
  107. Sukienka Chanel , oraz buty JPG <3
    Kinga6427

    OdpowiedzUsuń
  108. Chciałabym zielone sandałki HB :)

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  109. Byłabym wdzięczna za niebieski płaszczyk i sukienkę Channel :)

    Marielka1

    OdpowiedzUsuń
  110. Chciałabym sukienkę z Chanel tribute i płaszczyk z RIO.

    lilka-milka28

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja poproszę cokolwiek. nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
  112. buty HB i Jean Paul

    MissAnionka9999

    OdpowiedzUsuń
  113. poprosze płaszcz

    selena90880

    OdpowiedzUsuń
  114. Jeśli oferta jest nadal aktualna, to poproszę zarezerwować dla mnie HotBuys Citrus Stud Heels.

    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  115. jak jeszcze masz ten płaszcz to mi zarezerwuj :D a jak masz coś jeszcze to napisz :)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  116. sorki nie chcący napisałam anonimem
    ja chcę buty i sukienkę. Bardzo proszę marzę o nich.

    missmiley01997

    OdpowiedzUsuń
  117. A co to święty Mikołaj?
    Jeżeli można to poproszę bananowe buty i szarą spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  118. Chciałabyn żółte buty i sukienke Chanel.

    nati_678

    OdpowiedzUsuń
  119. Bardzo chciałabym sukienkę Chanel.. ♥

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  120. nie wiem jak to będziesz wybierać, ale jeśli jeszcze da radę to poproszę o sukienkę Chanel.

    OdpowiedzUsuń
  121. Sukienka Chanel i buty od JPG ♥♥♥

    ~MissKate1302

    OdpowiedzUsuń
  122. Chciałabym sukienkę, buty JPG już mam ^^

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  123. chciałabym buty JPG lub RI . chociaż pewnie już nic nie dostawne . taka wyprzedaż rzadko się zdarza . xd może chociaż uda mi się jeszcze trafić na płaszcz, równie ładny . :)

    by chaussette99

    OdpowiedzUsuń
  124. Chciałabym sukienkę z Chanel Tribute :)
    Kinga087

    OdpowiedzUsuń
  125. Chciałabym buty HotBuys lub sukienkę Chanel Tribute. Zarezerwuj dla KoraaaxD

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Jeżeli coś jeszcze zostało to możesz mi zarezerwować. Cokolwiek oprócz butów Auryn Boots, bo już je mam. Najbardziej bym chciala buty HB, ale jeśli ich już nie ma to czym innym też nie pogardze.

    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń
  128. Chyba się spóźniłam

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  129. Chciałabym sukienkę i brązowe buty ;)


    ciasto890

    OdpowiedzUsuń
  130. Chciałabym buty JPG i sukienkę Chanel :)
    K.G.11

    OdpowiedzUsuń
  131. Chciałabym sukienkę Chanel. <3
    LovitaMiss

    OdpowiedzUsuń
  132. Sukienka chanel
    MissRoberta999

    OdpowiedzUsuń
  133. sukienka chanel i buty HB

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  134. ja bym chciała płaszczyk jeśli jeszcze jest oraz coś co zostało,jeżeli w ogóle coś zostało,przyjmę wszystko :)

    Na stardoll jestem Trucia

    OdpowiedzUsuń
  135. nick na stardoll : Belieber1d.
    najbardziej spodobały mi się buty JPG oraz sukienka Chanel, ale jeśli cokolwiek zostało przyjmę każdą rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Chciałabym płaszcz i sukienkę lub buty HB

    justi021

    OdpowiedzUsuń
  137. szkoda że mnie nie było
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  138. Dlaczego się spóźniłam?! ;c

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze