niedziela, 7 lipca 2013

MBB etap III


Nadszedł czas na III etap konkursu "Modowa Bitwa blogowa".



 Oto oficjalna lista wszystkich osób które dostały się :
ModnyKotek
whatmagda
aga-agata
MajkaStar1999
A.n.k.s.a.
Milapati
19magda96
Emo-niunia-
HaniaEmily34
Kasia5400
madziorek7788
kotka888MxD
anetka9995
kesha077
CoolMiley352
ladyprinsellov
MisterSzymon
oliwcia_paris
azo_ona
Jarus55

W tej części musicie być nie tylko dobrymi stylistami, ale i niezłymi strategami. W tym etapie wybieracie rzecz, z którą zrobicie stylizację oraz przeciwnika z jakim się zmierzycie. Jak to możliwe? Jeśli ktoś wybierze jakieś ubranie to wy możecie wybrać takie, aby zmierzyć się akurat z wybraną przez was osobą.
Ubrania otrzymacie, zaraz po wpisaniu numeru w komentarzu.

Oto numery ubrań, które się zmierzą ze sobą:
 1 vs. 2
3 vs. 4

5 vs. 6
7 vs. 8
9 vs. 10
11 vs. 12
13 vs. 14
15 vs. 16
17 vs. 18
19 vs. 20

Oto rzeczy, z których możecie wybierać:

PS. Zapomniałem o MisterSzymon, który ma męską dolkę, proszę cię abyś wybrał którąś z tych rzeczy, a ja przygotuje dla ciebie jakiś ciuszek :)

Teraz to od was zależy czy zdobędziecie przewagę, wybierając lepszą rzecz i zaryzykujecie, że zmierzycie się z trudnym przeciwnikiem czy może jednak poczekacie, zostaniecie z gorszym ubraniem, ale sami dobierzecie sobie oponenta.

W komentarzu podajecie numer ubrania. Odpowiednia rzecz zostanie dla was zarezerwowana na koncie Mister_John_xd za 2sd. Ubrania po konkursie zostają na waszych kontach, więc macie szansę się wzbogacić o HB lub nawet spodnie Chanel.

Wybór ubrań trwa do jutra (poniedziałek) do godziny 23:59, dla osób, które nie zdążą dokonać wyboru, ubrania zostaną przydzielone losowo.

Proszę przeczytać dokładnie cały post przed dokonaniem wyboru, jeśli raz zdecydujcie się na jakąś rzecz, nie ma już odwrotu.

Prace wysyłacie na nasz email w załączniku do niedzieli 14 lipca. Obowiązują te same zasady co w poprzednich etapach.

EDIT: Tak obecnie wygląda lista:
1. aneta9995 z 2. MisterSzymon
3. HaniaEmily34 z 4. CoolMiley352
5. madziorek7788 z 6. MajkaStar1999
7. WOLNE z 8. A.n.k.s.a.
9. oliwcia_paris z 10. WOLNE
11. milapati z 12. jarus55
13. 19magda96 z 14. ModnyKotek
15. whatmagda z 16. WOLNE
17. azo_ona z 18. aga-agata
19. ladyprincelov z 20. kasia5400

78 komentarzy:

  1. Poproszę o numer 8 ;)
    A.n.k.s.a.

    OdpowiedzUsuń
  2. ,, Oto oficjalna lista wszystkich osób które dostały się dostały''
    2 razy dostały XD ??

    OdpowiedzUsuń
  3. wybieram nr 6
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. WYGRA ANETKA9995! MA NAJWIĘKSZE SZANSE! JEST NAJLEEPSZA, ♥♥ INNI NIE MAJĄ Z NIĄ SZANS JEST BOSKA ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah lewandowski, rzeczywiście. Już poprawione. Dzięki za czujność.

    OdpowiedzUsuń
  7. MISTER JOHM MOŻESZ USUNĄĆ TE KOMENTARZE Z ANONIMA ? -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE PRAWDA! BO WYGRA MajkaStar1999 ona ma największe szanse! JEST NAJLEPSZA !

    OdpowiedzUsuń
  9. anonimki też mają niestety prawo komentować, mogę usunąć jedynie te powtarzające się.

    OdpowiedzUsuń
  10. No ba, doping musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 1 mi pasuje i nr 6, ale zajęte, fuuuuuck.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak anonimki mnie kochają:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja połowie osób kibicuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia! Ja mam dużo swoich faworytów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia, najłatwiej mają osoby, które wybiorą numer 6, sama bym taki wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybieram numer 20. :))

    kasia5400

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia . Nie podobają mi się te zawinięte posty; / .

    OdpowiedzUsuń
  21. WYGRA KASIA5400!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cholera jasna, jakie ciuchy jeszcze zostały? XD

    OOOO, 12 nie została wzięta, to ja ją wezmę! :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha Oliwica po raz trzeci numerek wybiera :3

    OdpowiedzUsuń
  25. SZLAG MNIE TVAFI... Jako 1 wybvałam nv 9, bo tamte już były zajęte. Tak więc nie odwalam maniany, biove to co wybvałam pievwsze, czyli nv 9 i pvzepvaszam. Poza tym mam ta koszulke, wiec nie musicie mi wystawiac :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. 14, mam ją, więc nie musisz wystawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak jest to numer 4 poproszę. O.o

    kesha077

    OdpowiedzUsuń
  35. @kesha077: numer 4 zajeła już CoolMiley352

    @kotka888MxD: numer 15 zajęty jest już przez whatmagdę.

    Musicie podać inne numery i pamiętajcie, że rywalem nie może być nikt z waszej drużyny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze powiedziawszy, to nieco nieogarnięcie zrobione - nie miałem komputera od dwóch dni, wszedłem raz na SD u siostry. Dlatego też nie miałem wcześniej okazji wybrać ubrania. Sukienki nie wezmę - przecież mam męską doll. c; Chciałem wziąć spodenki (19) albo koszulę (9) bo nic innego na mnie by nie pasowało. Ale najwidoczniej będę zmuszony wybrać 2 bądź 8. c; Ewentualnie 17.
    Tylko mam wielgachną prośbę - mógłbym dostać w pary tej marynarki z numeru 2? ;-) Wtedy mógłbym spokojnie założyć i nie byłoby widać prześwitów skóry?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie strasznie źle to zorganizowaliście. Powinniście poinformować wszystkich, żeby zajrzeli na bloga o danej godzinie. Ja np. teraz dopiero wróciłem i po pierwsze - nie mam nic ciekawego do wybrania, a po drugie - nawet nie wiem co już zostało zajęte.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie zgadzam się z Marcinem, powinniście napisać np. wczoraj, że dzisiaj dodacie informacje o III etapie, powinniście też regularnie uzupełniać notkę o osoby, które zajęły daną rzecz...

    OdpowiedzUsuń
  39. + nie musicie mi wystawiać tej sukienki, bo ją mam

    OdpowiedzUsuń
  40. Dodałam edit z aktualną listą

    OdpowiedzUsuń
  41. Dopiero wróciłam do domu z wyjazdu i proszę, nie mam co wybrać. Strasznie nie fair i źle zorganizowane.

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę powodzenia :D mam swojego faworyta,ale nie będę ujawniać kto to.Niech to będzie moją tajemnicą :P

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę 3, nie musisz wystawiać, już mam tą kurtkę.

    HaniaEmily34

    (Jednak zostanę w konkursie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. no ja 17, zarezerwujcie mi ten szjet

    OdpowiedzUsuń
  45. wystawcie mi ten szjet, 17

    OdpowiedzUsuń
  46. Uuu... Oliwci_paris wszyscy się boją!
    WOLNE!

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam kilku swoich faworytów i mam nadzieję, że przejdą dalej.

    Powinniście inaczej to zorganizować. Według mnie, żeby było więcej ubran niż uczestników, było by lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny pomysł, już nie mogę doczekać się tych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  49. uuu, przepraszam, zapomniałem że mam do czynienia z celebritis, jak mogłem was tak potraktować. To jest tak zaawansowany etap, że chciałem sprawdzić waszą zdolność do robienia stylizacji z ubraniami trudnymi i zobaczyć jak sobie poradzicie w trudniejszych warunkach.

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja nie groźna jestem :DD
    +Właśnie fajnie, że ubrań jest tyle co uczestników i fajnie, że nie są banalne i oczywiste te ubranka :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze