niedziela, 7 lipca 2013

Stroj Tygodnia - kotka888MxD

W tym tygodniu postanowiłam wyróżnić strój Marii, właścicielki konta kotka888MxD. Piękna stylizacja pod względem zestawionych ze sobą ciuchów i kolorów. Set wyszedł bardzo delikatny i dziewczęcy. Podoba mi się tutaj użycie przez Marię ostatnio bardzo modnego kapelusza i kołnierzyka.  Zwróćcie uwagę na pasujący makijaż, kolejny plus. Jak Wam się podoba stylizacja? 


źródło: kamizelke.blogspot.com

Top, Pasek  It Girls | Spódnica Bonjour Bizou | Torebka Special Offer |  Buty  Nelly.com | Kapelusz   Bratz | Kołnierzyk  Pretty and Love


33 komentarze:

  1. stylizacja boska, ale ma dziwny nos

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna, ale nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Donia/MajkaStar1999 ma świetną stylizację ale ten nos...

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio mi się podoba

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy strój, spodobała mi się spódnica.

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna ale nie zachwyca

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, nei przyczpię się do niczego .

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny *_* Dawno nie było tak dobrego.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, zakochałam się *.*
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, śliczny outfit. :3
    Wszystko świetnie połączone, a kołnierzyk dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  12. @ZuzaLovesHarry: Mi też bardzo się podoba ta spódnica, muszę ją mieć. :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna,ale czegoś mi w niej brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwna, autorka ma czesto lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No oczywiście,dałam łapkę w górę.Stylizacja piękna,świetna spódnica,ma ktoś do oddania? :D Troszkę odstrasza mnie ten nos,twarz wygląda jak po nieudanej operacji plastycznej xD No,ale set dobry.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Skromnie, ale ładnie. Może zdjęłabym tylko nakrycie głowy

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby ok, ale te czarne dodatki nie pasują. Według mnie nie zasługuje na miano stroju tygodnia.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze