poniedziałek, 15 lipca 2013

Nowa kolekcja Transform

Dzisiaj w Starplazie pojawiła się nowa kolekcja kosmetyków - Transform. Ceny wahają się od 6 sd do 24 sd. Mi się bardzo podobały pudry o ciekawych odcieniach, więc na pewno kupię jedną z nich. Co myślicie o nowej dostawie? Kupicie coś?



No i jak zwykle, pojawił się błąd w nowej kolekcji. Mam na myśli taką jedna kredkę, która niby kosztuje 7 sm. Ostrzegam Was, admini zrobili nas w konia i jeśli kupicie ten kosmetyk, zabiera wam 7 sd zamiast obiecanych 7 sm.



28 komentarzy:

  1. mi niestety zabrało 7sd:/

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kredkę za 7 sm i niestety pobrali mi 7 sd, nic więcej z tej kolekcji nie kupię

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredki nie kupujcie, bo sd pobiera, chyba, że po prostu Wam się podoba :)

    Kolekcja podoba mi się, ale czekam na kolejne tribute, a Transform odwiedzę gdy będą wyprzedaże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam kredkę kilka godzin temu i zabrało mi 7 sm


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kupię puder, ale jak będą wyprzedaże.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabrało mi 7 sd.. ;<

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  7. Błąd naprawiony, kredka za 7sd już jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jazrobie zakupy kal bedzie wyprzedaz bo kolory ladne

    OdpowiedzUsuń
  9. Może na coś się skuszę ;>

    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo to miało wam zabierać 7 sd, chodziło o to w tym błędzie, że zamiast złotej monety jest starmoneta.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki sa bardzo ladne ale te ceny z transform zawsze sa wielkie...:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na promocje, ogólnie lubię ten sklep, jednak wolę ciemniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba kupię jakąś szminkę


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, ale jest strasznie brzydka. Kredkę kupiłam na dwóch kontach zaraz po dodaniu kolekcji do starplazy i pobrało tylko 7 sm.

    OdpowiedzUsuń
  15. nic nie kupię poczekam na przeceny

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też poczekam na przeceny

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie polubiłam jakoś szczególnie tego sklepu. Wolę zwykłe DOT.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż szkoda mi wydawać sd na ten sklep, więc prawie nic z niego nie mam :)

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się.
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie kupuję, czekam na przecenę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne, ale poczekam na wyprzedaż xd

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze