poniedziałek, 15 lipca 2013

Talenty- MisterSzymon

Dzisiejszym talentem jaki chciałabym Wam przedstawić jest szesnastoletni chłopak o imieniu Szymon. Na stardoll dołączył 29.10. 2009 roku i ukrywa się pod nickiem MisterSzymon. Na naszym blogu mieliście okazję zobaczyć jego stroje w MBB. Obecnie pisze on na blogu o-rakulum, którego właścicielem jest Marcin (19magda96).  Szymek robi niesamowite stylizacje na męskiej doll co jest naprawdę rzadkie w naszej witrynie. Większość chłopaków woli mieć kobiecą postać, a szkoda, bo patrząc na Szymka chciałoby się więcej ludzi tego typu.



Udało mi się porozmawiać z osobą, która go przyjęła na o-rakulum i może Wam powiedzieć coś więcej o nim:

,,Od razu spodobały mi się jego stylizacje. Zawsze nietuzinkowe, intrygujące. Oczywiście moje zainteresowanie jeszcze bardziej pogłębiał fakt, że Szymon posiadał męską lalkę, a do tego o tak niesamowitym wyglądzie! Szymon dla mnie to nie tylko świetny i utalentowany współpracownik, ale także zaufany przyjaciel. Wiem, że kiedy tylko jestem w potrzebie, zawsze umie mi doradzić i pomóc w jakiś sposób. Oczywiście mamy podobne zainteresowania. Myślę, że połączyła nas fascynacja modą oraz zamiłowanie do fotografii. MisterSzymon w moich oczach jest bardzo silny i odważny. Umie bawić się modą, robi to wyśmienicie i bez najmniejszego problemu. Często się zmienia, odkrywa się przed światem, ale również przed sobą. Jest bardzo kreatywny, posiada wyczucie estetyki, nigdy nie zahacza o najmniejszy skrawek kiczu i przerysowania. Uwielbiam go.'' by 19magda96



Zapraszam Was do obejrzenia więcej jego stylizacji TUTAJ

Podobają Wam się stylizacje Szymona? 

39 komentarzy:

  1. Ooj podobają..podobają.. *-*

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem

    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe stylizację

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę ten chłopak ma talent, większość chłopaków na stardoll to dziewczyny, więc ten chłopak poprostu jest cudowny , mówiąc jednym słowem ! :) Podziwiam go


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu widac ze chlopak ma naprawde wielki talent - Ma piekne i oryginalne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje ma fajne, ale nie przepadam za nim. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. @kami
    Większość chłopaków to dziewczyny, rozwaliłaś mnie tym tekstem :D źle sprecyzowałaś

    Co do stylizacji no fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Talent do stylizacji rzeczywiście ma i to się podziwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć.

    Kurcze, jak ja lubię Twój blog. ;)
    Tak fajnie piszesz i masz ciekawe zdjęcia, dobrej jakości! ;)
    Obserwuję Cię i mam nadzieję, że odwiedzisz też mnie - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to bardziej wygląda na reklamę bloga zamiast pokazywanie jakie ma świetne stylizacje nasz Szymek :>

    Mi się najbardziej podobała stylizacja z szarym szalikiem z FOLK, z futrzastą kamizelką i z tym wilkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za twarzą tego użytkownika, jednakże stylizacje robi świetne. Zachęcam do pokazania w kolejnym artykule użytkownika hollakaty. Pozdrawiam, KoraaaxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne męskie stylizacje *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, zwłaszcza, że na stardoll jest tak mało ubrań dla chłopców :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyżby reklama?! ;O

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne stylizacje


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje, tym bardziej biorąc pod uwagę 'ogrom' męskich ciuchów na stardollu. Jestem pod wrażeniem, najbardziej podobają mi się stylizację z czerwoną kurtką i białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki Wam, nie spodziewałbym się, że jeszcze kiedykolwiek ktoś mnie wyróżni.♡
    Marcin, dzięki wielkie za te przemiłe słowa! C:

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny styl! Jestem pod mega wrażeniem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne stylizacje szczególnie podoba mi się ta z różowym sweterkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak. Jego stylki są nadzwyczajne :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kami - O tak, chłopacy to dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacje są genialne. Ma chłopak talent :D

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  23. Uuu jakie śliczne jak na chłopaka.No szacun.
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podobają jego rysy twarzy kreatywne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. łał super stylki
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nie jestem fanką tych stylizacji, ale podziwiam za męską doll.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze