niedziela, 27 października 2013

Coś dla NSS

Dość często widzi się narzekania osób nie będących SS, że nie mają tego czy tamtego.
Kiedy ja zaczynałam grać (już prawie 3 lata temu) sytuacja w zakresie urządzania wnętrz była dużo trudniejsza niż obecnie. NSS miały dużo ograniczeń. Co prawda była jedna waluta, ale wiele rzeczy było dostępnych tylko dla SS. Dziennie można było zarobić kilka sd, jednak jeśli się ich nie wydało to większość przepadała. Trudno było w tej sytuacji coś uzbierać chociaż nie było to niemożliwe. Dobry plan i dyscyplina dawały rezultaty.
Tak naprawdę w tamtym czasie wybór mebli i dodatków do urządzania wnętrz był naprawdę niewielki niezależnie od posiadanego statusu.

Dziś NSS mają wiele różnych możliwości:
a) można polować na bazarku na tak potrzebne kwadratowe płytki i dywany (które do niedawna można było robić w Stardesign do woli, bo były po kilka sm),
b) jest naprawdę duży wybór mebli i dodatków za sm w starplazie.
c) nie można zapominać o darmówkach (bardzo przydatne w wielu sytuacjach).
d) dostępne są wnętrza za sm .

Zatrzymajmy się chwilę na darmówkach.
Wnętrze zrobione prawie z samych darmówek może być całkiem ciekawe. O to przykład:

a to rzeczy za 0sm czy 0sd:


I jeszcze jeden przykład, fragment kuchni gdzie darmówki pełnia jedną z głównych ról. Samo wnętrze kosztowało 25sm, bo to kolejny błąd adminów.

Drabina to grudniowe HB sprzed kilku lat, kupione za kilka 9sd na bazarku, w tym czasie inne HB (toaletka) przez kilka godzin był z błędem za 0sd. Inne użyte elementy za darmo:

Nie zapominajmy o tym, że z FB można mieć kilka bardzo potrzebnych elementów. Szczególnie regalik jest przydatny w budowaniu mebli. Warto zbierać też wszelkiego rodzaju ramki, obrazki, plakaty- umiejętnie użyte mogą pełnić zaskakujące role.

Tak, że jak widać jest sporo możliwości. Ważne tylko ,żeby mieć jakiś pomysł na swoje wnętrza.

Czy lubicie wykorzystywać darmówki? Czy próbowaliście budować wnętrza za sm?

38 komentarzy:

  1. Niektóre darmówki są ładne, ale przeważnie to jest beznadziejna rzecz. Wnętrza za sm jeszcze nie próbowałam robić :)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow *.* Świetne pomysły. Próbowałem kiedyś stworzyć coś z darmówek, bo głównie te mam w schowku, ale nigdy mi się nie udawało. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrza nie powalają na kolana. Nie lubie darmowek, bo w większości wyglądają sztucznie. Mało jest pozadnych rzeczy za sm.
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię darmowki, a wnetrza wole za sd

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pokoje są w większości budowane za sm i ładnie wyglądają- szczególnie jestem dumna z Beach Villi ;) A co do darmówek to większość nie nadaje się do wystroju, ale czasami u mnie można je zobaczyć. Tutaj zostały pokazane świetnie! :D Czekam z niecierpliwością na kolejne posty!♥♥♥

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny artykuł. Skorzystam z kilku pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że coś wymyśliłaś dla osób nie posiadających statusu SS! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ten artykuł artykuł na pewno pomoże takze wielu osobom nawet z ss. To prawda, że dzięki darmowkom i błedom adminom możemy stworzyć ciekawe i naprawdę ładne wnętrza:)

      Klamar33

      Usuń
  9. Ja nie mam dużego wyboru i staram sie robic za sm.. Oszczędzam sd na ciuchy *w*

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam 2 wnętrze - takie ładne a tyle darmówek. ja mam specjalne konto gdzie robię nawet darmówki z proxy,bo czasem sie przydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny artykuł i dość przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To naprawdę może się przydać moj apartament jest zrobony z samych sm
    kochanaluiza123

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie darmowki :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy i przydatny artykuł. Też mnie to wkurzało, że wszystko było dla ss, ale teraz patrzę na to innym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny artykuł! Bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sam pomysł na artykuł fajny. Gorzej z wykonaniem. Zaprezentowane wnętrza w ogóle mi się nie podobają. Jest w nich za dużo "nabździane" :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł ale wnętrza nie są zbyt ciekawe, zbyt pstrokato z za dużo tam nawaliłaś. Ja mimo że mam sd to częściej kupuję meble za sm bo szkoda mi na nie sd, wolę kupić jakieś fajniejszcze ciuchy bo i tak w dekorowaniu wnętrz nie jestem dobra ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś ładne wnętrza, także świetne darmówki, jednakże przedstawione przez Ciebie pokoje nie przypadły mi do gustu. Moim zdaniem, są kiczowate i przytłaczające. Uważam też, że nie powinniśmy łączyć braku statusu SS z brakiem stardollarów, które można zdobyć na wiele (darmowych!) sposobów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przywiazuje uwagi do wnetrz. Dawniej darmowki byly super :/

    OdpowiedzUsuń
  20. też uważam, że kiedyś było o wiele trudniej, jak się wchodziło do starplazy to przy prawie każdym ubraniu była gwiazdka i nss ratowały tylko darmówki, ale i one kiedyś były chyba lepsze

    OdpowiedzUsuń
  21. Dość ciekawy artykuł. Dla mnie to trochę przypomnienie swoich początków na Stardoll.
    Pamiętam jak ja robiłam wnętrza za sm. Wtedy, gdy przerzuciłam się na inne konto. Nie kupowałam sd czy ss. Dopiero, gdy ogólnie przekonałam się do 'inwestowania' w Stardoll, moje wnętrza zmieniły się. ;)/Anukle_199

    OdpowiedzUsuń
  22. Co racja to racja. Jak zaczynałam to naprawdę ciężko było mi urządzić wnętrze bo nie byłam ss.
    Teraz to nieraz bardziej podobają mi sie wnętrza nss właśnie. Brak środków pobudza kreatywność ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie dolki bez statusu superstar mają wielkie pole do popisu. Dużo jest ciekawych dodatków do wnętrz za starmonety lub kilka stardollarów, które w dogodny sposób można zarobić. Darmówki też są zazwyczaj dobrze wykonane i funkcjonalne. Pierwsze z zaprezentowanych przez ciebie wnętrz nie za bardzo przypadło mi do gustu, ale drugie wyszło naprawdę fajnie. Wszystko do siebie pasuje i jest dobrze dopasowane do wnętrza oraz reszty artykułów. Bardzo podoba mi się drabina, żałuję, że jej nie kupiłam.
    Ja w swoich wnętrzach często wykorzystuję darmówki i rzeczy za sm, a wnętrza bardzo lubię :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  24. W stardoll gram już dość długo, ale niestety od jakiegoś czasu, coraz więcej darmówek mi nie działa :(
    Kinga0529

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakby porównać sytuacje osób nss kilka lat temu i teraz, to niech nie narzekają. Niektóre darmówki naprawdę przydają się w tworzeniu apartamentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny artykuł, bardzo miło się go czyta :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny artykuł, może będzie inspiracją dla osób bez ss, które mają pełno darmówek, by stworzyć pokój. Niestety, ale pokoje, które zaprezentowałaś nie przypadły mi do gustu. Ale pokazałaś, że darmówki można wykorzystać na wiele fajnych sposobów :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ten artykuł. Sama jestem nss i właśnie dowiedziałam się, jak jakoś "normalnie" udekorować wnętrze. W ogóle, to nie przywiązuję zbytniej wagi akurat do apartamentu. Gdy były dostępne te dywany za 7sm (!) - wtedy najwięcej pracowałam przy wnętrzach. Właśnie wtedy w mojej głowie narodziło się mnóstwo pomysłów na apartament. Jednak mając tylko 1 dostępny nieurządzony pokój, tylko ten udekorowałam. Nie mam talentu do takich rzeczy, jednak coś naskrobałam. Wracając do artykułu - jest przejrzysty i miło się go czyta.
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny artykuł, przydatny

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm, szczerze mówiąc to rzadko kiedy zdarzają się ładne i funkcjonalne darmówki zazwyczaj lądują w schowku i tam już sobie zalegają :P.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi osobiście te pokoje niezbyt się podobają, ale jak na to, że nic prawie nie kosztowały nie jest źle. Darmówki to rzeczywiście dobre rozwiązanie, ale trzeba pamiętać żeby nie przesadzić oraz zrobić coś kreatywnego i ładnego, co wymaga wydaniu kilku sm lub sd. W swoim schowku mam dużo darmówek, które czekają na wykorzystanie. Niektóre są ładne, a niektóre mogą się takie stać, jeśli się je dobrze wykorzysta. Co do tych płytek ze StarDesing jestem na prawdę zawiedziona. Były za 7sm, a potem adminom nagle się odechciało :< Na szczęście zanim to się stało zdążyłam ich trochę pokupować.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze