niedziela, 27 października 2013

Zapowiedź Walki stylistów!!!

Wraz z Wiktorią (koralina2346) będę prowadzić nowy duży konkurs pt: ,,Walka stylistów''. Będzie to konkurs będący połączeniem dwóch świetnych konkursów, które były wcześniej u nas na blogu. Są to ,,Szybki konkurs'' i ,,MBB (Modowa Bitwa Blogowa)''

PODSTAWOWE INFORMACJE:

1. Konkurs będzie składał się z 5 etapów.
2. Na zrobienie stylizacji uczestnicy będą mieli tylko półtora dnia. (dzień dużej niz w szybkim konkursie)
3. Bitwy będą trójkowe i dwójkowe.

Pierwszy etap to eliminacje: 
-Każdy obserwator bloga będzie mógł wziąć w nim udział. 
-Eliminacje będą polegały na tym, żeby stworzyć stylizacje z narzuconą przez nas rzeczą (tak jak w szybkim konkursie)
-Autorzy najlepszych 18. (osiemnastu) strojów dostaną się do konkursu (II Etapu)

Drugi etap: 
-W tym etapie zaczną się już walki. Walki będą trójkami
-Będzie sześć podstawowych bitew (3osoby x 6bitew =18 uczestniuków)
-Jednego dnia będą odbywać się dwie bitwy.
-Osoby, które przegrają (dwanaście osób) będą miały jeszcze jedną szanse wygrać. Każda osoba będzie miała jeszcze jedną bitwę trójkową. (3osoby x 4bitwy=12 uczestników)

Czyli ogólnie w tym etapie będzie 10 bitew (6 podstawowych + 4 dodatkowe) dlatego dziesięć osób będzie w III Etapie


Nagrody, przebieg trzeciego, czwartego i piątego (finałowego) Etapu to niespodzianka. Dowiecie się później.

Weźmiecie udział w eliminacjach?

97 komentarzy:

  1. Czekałam na taki konkurs i z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Może wezmę udział. ;)
    Anukle_199

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział, może coś z tego będzie. :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wezmę udział, choć ze stylizacji nie jestem za dobra :/
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę udział ale i tak wiem, że nie przejdę -.- A kiedy będą?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam ! *-*
    Wezmę udział to będzie na pewno fajna zabawa :)
    I nowe doświadczenie dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej wezmę udział :)
    dan.danielle

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne ze wezmę, przynajmniej w eliminacjach...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł, na pewno wezmę udział choć szanse mam marne :)

    Belieber1D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wezmę udział :D Nareszcie w czym się udzielę ^_^

    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to wiesz jak dbać o bloga ♥ wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pomysłu !!! Jestem bardzo ciekawa jakie stylizacji będziemy musieli zrobić. Ją na pewno się zgłoszenia, bo chcę sprawdzic ile potrafię!!!

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  15. Wezme udzial ale pewnie mie przejde nawet do 1 etapu :/
    Pikaczu67

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłosze* Przepraszam za błąd ;)

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł. Jak będę miała czas, wezmę udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł. Jest wiele uzdolnionych osób jednak ja też spróbuję i wezmę udział.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł, z chęcią się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł i czekam na pierwszą rzecz do wykonania stylizacji :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten pomysł i z całą pewnością wezmę udział w tym konkursie :D

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Na pewno wezmę udział, wielkich szans nie mam, ale kto nie próbuje nie ma ich w ogóle. Tak więc czekam ze zniecierpliwieniem :3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  23. To świetny pomysł myślę że się zgłoszę :)
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też wezmę, chociaż nie wiem czy mi jakaś ładna stylizacja w ogóle wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem w tym dobra ale weme udzial dla zabawy :>>>

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie wezmę udział, ale będzie ciężko. Tylko 18 miejsc :D

    OdpowiedzUsuń
  27. "Wycofałam" się z MBB, ponieważ byłam na wakacjach (oczywiście bez internetu...), więc z pewnością spróbuję teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dobra zgłoszę się,

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest naprawdę fajny pomysł i chce wziąść w nim udział ^^ Mam nadzieję tylko że nie skompromituje sie swoimi stylizacjami :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  30. Wezmę udział. :) Może uda mi się coś ugrać.

    OdpowiedzUsuń
  31. O bardzo fajne. :) Wezmę udział i może się uda.

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie w moim stylu niech wygra najlepszy ! >,^

    OdpowiedzUsuń
  33. biorę udział :)

    susana95_95

    OdpowiedzUsuń
  34. napewno wezmę udział :) warto spróbować.

    agoolka8923

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny pomysł! Myślę, że to jest wielka szansa dla osób, które posiadają talent, ale ukrywają go na co dzień. Chociaż i tak sądzę, że wygra jedna z osób, które zgarniają nagrody we wszystkich konkursach.
    Spróbuję wziąć udział, ale pewnie i tak nie przejdę :P
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo jak super! Wreszcie jakis ciekawy konkurs! ;) juz sie nie mg doczekac ;) napewno wezme udzial, chociaz wiem ze i tak nie dostane sie nawet do tych pierwszych etapow xp.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooo jak super! Wreszcie jakis ciekawy konkurs! ;) juz sie nie mg doczekac ;) napewno wezme udzial, chociaz wiem ze i tak nie dostane sie nawet do tych pierwszych etapow xp.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł, na pewno się zgłoszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wzięłabym udział, gdybym tylko potrafiła tworzyć oryginalne stylizacje, takie, które mają w sobie "to coś". Jednak na razie sobie odpuszczę, może innym razem :).
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten konkurs jest dla każdego, nie tylko dla tych, ci którzy potrafią robić oryginalne stylizacje. Dzięki temu konkursowi możesz się wykazać swoją pomysłowością.
      Z ciekawości zobaczyłem twoje konto i jedynie co ja powiem: masz bardzo ładne ubrania! :)

      Usuń
  40. Możliwe, że wezmę udział, zapowiada się ciekawie :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  41. Na 99% wezmę udział, mam nadzieję, że ten konkurs będzie trochę bardziej dopracowany, niż MBB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No MBB to niedokonca byl dopracowany, ale to dlatego, ze Maciek dalej go nie ciągnął

      Usuń
  42. Chyba wezmę udział :)
    Pomysł bardzo mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  43. oo, fajny pomysł. Pewnie wezmę udział :)

    clowi17

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze