wtorek, 1 października 2013

Darmówki

1. Wejdź na www.quickproxy.co.uk
2. W okienko wpisz www.stardoll.com
3. Zaloguj się na swoje konto
5. Zjedź na dół strony, kliknij na przycisk "vote now"




1. Wejdź na www.quickproxy.co.uk
2. W okienko wpisz www.stardoll.com
3. Zaloguj się na swoje konto
4. W okienko wpisz www.stardoll.com/it/clubs/home.php?id=3865935&action=ma&ac=3865935
5. Wejdź w link (nie wpisuj go w pasek proxy) www.stardoll.com/it/dolls.php?id=2057
6. Ubierz i zapisz lalkę w albumie



Będziecie robić?

39 komentarzy:

  1. Zrobiłam, tylko że zamiast fryzury otrzymałam wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze, bo fryzura nie jest za ładna. A wnętrze chociaż fajne?

      Usuń
    2. Oj przepraszam, nie dopisałam podpunktu, że trzeba jeszcze Doll zapisać w albumie :c

      Usuń
    3. Nic się nie stało, po prostu jeszcze raz się zrobi

      Usuń
    4. ja też dostałam wnetrze ;(((

      Usuń
  2. Brzydkie. Raczej nie zrobię :/

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  3. zeby chociaż te botki były osobno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zrobię te pierwsze. Ciuchy są nawet ok.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię, koszulka może mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladaja ciekawie, jeszcze sie zastanowie, jak bedzie mi sie nudzic to zrobie

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam zrobić włosy, ale ich nie potrafię dostać...

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze