wtorek, 1 października 2013

Stardesign - Just Dance 2014

Dla użytkowników z Wielkiej Brytanii Admini przygotowali kampanię w Stardesign o nazwie JUST DANCE 2014. Dzięki której Anglicy mają możliwość projektowania czterech nowych wzorów w Stardesignie po 5sm za sztukę. 

Jeżeli też chcecie sobie coś zaprojektować i kupić z tej kampanii musicie:
1. Usunąć historię przeglądania i zmienić proxy na 80.193.214.226 port 3128
2. Wyłączyć i włączyć przeglądarkę.
3. Wejść na www.stardoll.com i zalogować się na swoje konto.
4. Wejść do kampanii Just Dance 2014: www.stardoll.com/pl/starDesign.php?brandId=757



EDIT: Po kupnie/zaprojektowaniu otrzymuje się dodatkowo darmową spódniczkę:
Będziecie robić?

33 komentarze:

  1. No cóż wstrętne są te projekty ale za 5sm warto. Jeszcze pomyślę.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  2. ta spódniczka taka piękna, tylko ma ten żółty pasek na dole... ale gdyby zrobić żółtą?? zrobię też spodnie, ale już nie dziś, szkoda, że nie można ich sprzedawać w StarBazaarze ;/

    Zuzanna38

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię pomimo tego, że przez proxy. Wzory są ciekawe, może słabo wykonane, ale napewno lepsze od poprzednich. A co do tej darmówki, to... nie wiem sama, wstrętna jest i pewnie zutylizuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobie, bo chciałabym 2 rzeczy zaprojektowac

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię, Podoba mi się nowy projekt spódniczki.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa. Nie zauważyłam tego żółtego na dole. Poza tym nie działa mi (mówi że złe hasło i ciągle muszę odświeżać :/).

      JuliaWie

      Usuń
  6. Nie robię, bo proxy. ;c

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 sm to mało, jeszcze się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobię, podoba mi się biustonosz i spódniczka :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będę miała czas to zrobię, ale zastanawiam się-proxy..

    bruno109

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam zrobić ale nie mogę bo nie chce mi się załadować :(
    A kto kupi dla mnie i wystawi w bazarze a ja to od niego kupię? :D

    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  11. ogolnie to mi sie pojawila zakladka Just Dance ( wchodzilam normalnie na sd bez proxy), ale nie laduje sie strona- pewnie jakis blad

    OdpowiedzUsuń
  12. Te fasony niezbyt mi się podobają. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie robię , chociaż ładne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze