poniedziałek, 30 grudnia 2013

Bonjour Bizou - co warto kupić?

Dziś w Bonjour Bizou pojawiła się nowa, nieduża kolekcja, składająca się z zaledwie jedenastu rzeczy. Ja kupiłam pięć z nich, a oto one:


Czarna bluzka spodobała mi się ze względu na kształt oraz kolor. Jednak uważam, że jej cena jest troszkę wygórowana. Spodnie to najlepsza rzecz z tej kolekcji! Mają piękny kształt, krój oraz wysoki stan. Na końcu spodni znajduje się złoty pasek, jednak mądra dodzia musiała zakryć go na screenie. Bardzo polecam ich zakup, są bardzo tanie. Torebeczka to też jedna z lepszych rzeczy, również polecam. Pasek kupiłam tylko ze względu, że mam ich mało, a zawsze mogą się przydać. Do spodenek byłam najmniej przekonana, aczkolwiek zauroczył mnie kolor. 

1) Kapelusz Bizou|| Koszula Pretty n'Love|| Spodnie Bizou|| Bransoletka PPQ|| Torba Bizou|| Buty darmówka || 
2) Wianek LE|| Bluzka Biozu|| Spodnie Nelly.com|| Okulary HB|| Kopertówka Voile|| Buty Tingeling ||

Kupiliście coś z Bonjour Bizou? Podobają Wam się stylizacje? 

26 komentarzy:

  1. Spodnie z pierwszego manekina na 100% kupie bo są cudne :) oprócz nich podoba mi się bluzka i zielone spodenki :) stylki są śliczne ! Ta pierwsza bardziej do mnie przemawia :) może dlatego że są tam te spodnie.. artykuł jest przefajny :) kocham posty typu "Co warto kupić" czekam n nową kolekcje i tym samym nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje w poprzednim artykule były zdecydowanie lepsze od tych. Pierwsza stylizacja jest ładna, ale nie powala na kolana, a druga to już mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem mistrzem w robieniu stylizacji ale jakos tak cos mnie gryzie w 2 stroju. Pierwszy bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, a mi się bardziej ta 2 podoba. C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymienionych rzeczy kupiłam pasek i czarne spodnie. Podoba mi się tylko pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są przepiękne. W najbliższym czasie mam zamiar skusić się na spodnie i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupie spodnie i bluzkę. Stylizacje nie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam mieszane uczucia co do tych spodni ,wczoraj mi się nie podobały ale u ciebie wyglądają dobrze, będę musiała jeszcze raz się im przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nic nie kupiłam . Może kupię spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię bluzkę i spodnie. Pierwsza stylizacja jest lepsza od drugiej, ale i tak szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupie pasek, spodnie, torebkę. Zastanawiam sie jeszcze na szortami. Stylizacje są ładne, ale rzeczywiście- ostatnio były lepsze. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się stylizacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś ciekawe rzeczy :) Stylizacje ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zakochałam w spodniach - genialne, i jak na razie tylko je kupiłam. Nie wiem czy skusze się na coś jeszcze, bo dostawa jest, moim zdaniem, ogólnie przeciętna.
    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga stylizacja jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylizacje bardzo ładne!Jeśli chodzi o krótkie spodenki to ze mną tak samo urzekł mnie kolor,ale nadal zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam spodnie, czarną bluzkę i torebkę, przez chwilę także wahałam się nad spodenkami, ale nie podoba mi się ich krój. Druga stylizacja jest cudowna ;)
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się druga stylizacja, pierwsza nie za bardzo przypadła mi do gustu. Rzeczy, które wybrałaś też mnie nie zachwyciły ale to dlatego, ze ogólnie cała kolekcja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba, w drugiej według mnie niepotrzebny był ten wianek

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam pasek, spodnie i torbę.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc nawet nie spojrzałam na tą dostawę :) Po twoim poście przekonałam się co do spodni. Na pewno znajdą się w mojej szafie. Dwie stylizacje spodobały mi się jednak bardziej ta 2.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze