wtorek, 31 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy - dzień 31.

W ostatnim okienku kalendarza adwentowego możemy znaleźć bransoletkę, która kosztuje 10 stardolarów. Spodobało mi się dodanie bordowych frędzelków, to one przekonują mnie do zakupu biżuterii. Niestety, po kliknięciu "kup" wyskakuje komunikat informujący, że artykuł jest niedostępny. Gdy błąd zostanie naprawiony z pewnością kupię bransoletkę. A Wy co o niej sądzicie? Jak oceniacie kalendarz adwentowy w tym roku? Kupiliście z niego dużo rzeczy?


31 komentarzy:

  1. Nie zaskoczylo mnie to. Ale i tak nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  2. kupie chyba najlepsza rzecz z tego głupiego kalendarza
    sandrusia_95

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kupię. W tamtym roku kupiłam wszystkie hb, w tym chyba nawet połowy nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym roku kupiłam zaledwie 1 parę butów niektóre rzeczy były fajne ale nie potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej jej nie kupię, ale jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. był dużo słabszy niż w poprzednich latach, chyba nic z niego nie kupiłam albo 1 rzecz ale już nie pamiętam...co również nie najlepiej świadczy o nim

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekałam do północy bo byłam ciekawa ;-; ale właśnie mi nie działało, a teraz jak naprawią błąd to nie kupie.Mam 0sd .-.

    OdpowiedzUsuń
  9. Góra mi się nie podoba, ale przywieszki owszem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest dosyć ładna i z racji że to ostatnia rzecz z kalendarza to ją kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie, może kupie jak błąd zostanie naprawiony

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ale mam mało sd i nie wiem czy będę je wydawać na bransoletke

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupię, spodobała mi się ale nie mogłam jej kupić przez ten błąd

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletka jest bardzo ładna i nie droga :D A tak po za tym to kalendarz był słaby w tym roku xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam z kalendarza 2 rzeczy, bo reszta to porażka. Nie kupię tej bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że nie mogę jej nawet kupić

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna bransoletka,ale reszta rzeczy ochyda.Mam tylko tiulową spódnicę.No i pojedyncze rzeczy są ładne,ale rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie to jedna z niewielu rzeczy, jakie kupiłam z kalendarza, szczerze mówiąc, jestem rozczarowana ! Myślałam, że Admini dodadzą na koniec kalendarza coś "ekstra" ..
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również miałam nadzieję, że tego ostatniego dnia, w ostatnim okienku będzie znajdywać się coś wyjątkowego. A tu: bransoletka. Liczyłam na coś większego, w sensie bardziej widocznego.
    Bransoletka sama w sobie jest ładna. Podoba mi się dobór kolorów i połączenie faktur (?): łańcuszki, frędzle, charmsy. Całkiem tania, ale ja się na nią nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletka jest ładna i bardzo możliwe, że ją zakupię. Niestety jestem rozczarowana całym tym kalendarzem. Ubrania i dodatki z niego były bardzo przeciętne i nie kupiłam prawie nic.

    FairKama15

    OdpowiedzUsuń
  22. Tegoroczny kalendarz adwentowy niespecjalnie mi się podobal niestety... ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Słabo jak na koniec roku, powinno być coś co nas zachwyci i to zapamiętamy a admini dali nam jakąś nędzną tandetę, trochę szkoda. Ja jej na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna bransoletka i dziwny błąd, że nie można jej kupić ;c I tak raczej jej nie kupię, bo nie wiedziałabym co mam z nią zrobić xD

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam pewna, że w ostatnim okienku znajdziemy coś powalającego . Jednak bransoletka nie zachwyciła mnie. Jest ładna ale nie kupię jej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kupiłam tylko czerwoną sukienkę :)) Niestety myślałam że będą to rzeczy powalające, ale niestety niektóre okazały się tandetą, a ceny są po prostu zawyżone :((

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze