niedziela, 22 grudnia 2013

Ogłoszenie wyników Walki Stylistów

Już wiemy kto wygrał ten pięcioetapowy konkurs! Pierwszą bitwę zdecydowaną przewagą wygrała azo_ona, a trzecią superKatie150. Natomiast w bitwie ,,wigilijny strój współczesnej kobiety'' raz wygrywała azo a raz katie, była to zacięta walka. Jednak ostatecznie wygrała czterema głosami jedna z nich.

Pierwsze miejsce i 500sd wywalczyła....

Siedemnastoletnia Magda (SuperKatie150)
Dla przypomnienia poniżej umieszczam wszystkie jej konkursowe prace:


Gratulujemy Ci bardzo Serdecznie!



Drugie miejsce i 300sd wywalczyła:
Osiemnastoletnia Agata (azo_ona)
Dla przypomnienia poniżej umieszczam wszystkie jej konkursowe prace:


Gratulujemy Ci serdecznie:*

Szczegółowe wyniki walki możecie zobaczyć TUTAJ

43 komentarze:

  1. Liczyłam na Agate, ale gratuluję, bo obie są świetne! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. *Zapomniałam napisać, że po stardollary zgłoście się w mojej księdze gości ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam za azo_ona, ale Magda również tworzy świetne stylizacje, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam nadzieję, że wygra azo_ona, no ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :*

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczyłam na Magdę i dobrze liczyłam, ale obie były świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymałam kciuki za Agatę, ale Magda również tworzy świetne stylizacje. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje!
    wygrała moja faworytka, ale prace obu zasługują na uznanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, zgadzam się w pełni z werdyktem!
    Mam nadzieję, że ten cykl będzie kontynuowany. Bardzo podobał mi się ten dział, tryska oryginalnością. Nie znajdziemy czegoś takiego na innych blogach. Liczę, że taki lub podobny cykl znajdzie si ę na tym blogu już nie długo.
    Glusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, głosowałam na nią we wszystkich trzech bitwach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ale liczyłam na Agatę


    Adax0

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam za Agatą , ale gratuluję zwyciężczyni .
    lewa0702

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję. :D Tworzyłyście naprawdę świetne stylizacje.

    FairKama15

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za głosy, kocham! :*
    4 głosy.. :D No ale finał to i tak bardzo dobrze!
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  15. gratujacje ;]
    kiedy zgłoszenia do nowych walk?
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje Madzi są genialne i nie wiem czy ona brała lekcje mody czy coś ale prace są po prostu cudowne. Do Agaty tyczy się to samo. Wasze prace były tak wspaniałe, że nie wiedziałam na kogo mam głosować(: JA dziękuję wam za to, że mogłam popatrzeć na prawdziwe "walki stylistów". Gratulację i nie spocznijcie na laurach:)

    jaghoda

    OdpowiedzUsuń
  17. O, moja faworytka wygrała :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Moja faworytka! Ma dziewczyna talent :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo, ale bogato! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję obu. W ankietach na prawdę nie wiedziałam na którą zagłosować...

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym wam wszystkim podziękować za oddane na mnie głosy. Jest mi naprawdę miło i ciesze się, że mogłam pochwalić się swoimi pracami przed szersza publicznością. Mam nadzieję, że to nie ostatni raz kiedy mnie oglądanie. Chce również mocno pogratulować Agacie , która za każdym razem zauraczała mnie swoimi pracami.
    Na końcu chce wam życzyć Wesołych Świat !
    superKatie150

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Zasłużyłaś na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję :) Co tu dużo mówić, zasłużyłyście sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. GRATULACJE!!Obie byłyście świetne

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się cieszę, że moja faworytka wygrała! Jak najbardziej zasłużyła na 1 miejsce. Wielkie gratulacje dla Magdy oraz Agaty! Dzięki temu miło wspominam jak ja i oliwcia byliśmy razem w finale, hah! :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze