czwartek, 2 stycznia 2014

Kilka słów o Inspiracjum


Kilka słów o Inspiracjum, jako blogu i projekcie

Być może niektórzy z Was wiedzą już o czym mowa, pozostała część z pewnością nie. Postaram się w skrócie omówić swój projekt i blog, na którym jest on realizowany. 

28 grudnia powstał blog o nazwie "Inspiracjum", który ma na celu pełnienie funkcji stardollowego centrum inspiracji. Każdego dnia dodawane są tam zestawy złożone z ubrań i dodatków.

Czym Inspiracjum różni się od pozostałych blogów szafiarskich? Są tam przedstawiane nie tylko stylizacje, ale również konkretne style, a co więcej: nie są one prezentowane na lalkach. Obserwatorzy mają okazję zobaczyć każdy element z bliska, nie jest on ukryty pod innym. Dodatkowo w wydaniach specjalnych pojawiają się goście, którzy tworzą własne, kompletne układanki.

Co robię na Ciekawszym?

Otrzymałam propozycję umieszczania tutaj inspiracji, jako specjalnych wydań "Inspiracjum dla CS". Jeszcze nie wiem w jakich odstępach czasu będą się tutaj pojawiać.

Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zaprosić was na Inspiracjum.blogspot.com, abyście mogli zapoznać się z całym schematem.
To nowość, także liczę się z mniej pozytywnym odzewem ze strony czytelników. Mam nadzieję, że przynajmniej w jakimś niewielkim stopniu projekt spotka się z aprobatą.
Dodatkowo na moim blogu jest organizowany konkurs, w którym możecie wziąć udział.

Buziaki i do zobaczenia wkrótce!

30 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł. Życzę powodzenia w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER ŻE TO COŚ INNEGO I ŚWIEŻEGO MAM NADZIEJE, ŻE POMYSŁ SIĘ PRZYJMIE I BĘDZIE WSZYSTKO W JAK NAJWIĘKSZYM PORZĄDKU

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam. Fajnie się zapowiada :). Poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, lubię coś takiego. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko :> piszesz takim przyjemnym jezykiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzę i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzałam już wcześniej i muszę przyznać, że to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na te specjalne artykuły na ciekawszym ;p Zajrzę na bloga ale raczej nie zostane stałym obserwatorem, nie mam czasu na tyle blogów ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Na blog wchodze, więc fajnie że tu też będziesz zamieszczać inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piotrek: mam do tego prawo, więc czill :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga i czekam na te specjalne wydania. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam Inspiracjum więc się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno zaglądnę :) Brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogłam tego znaleźć w ogóle, ale już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zorientowałam, że obserwuje już tego bloga xd

      Usuń
  15. na pewno tam zajrzę, wygląda obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale reklama... oczywiście ty to wszystko wykorzystasz na zareklamowanie się.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takich warunkach tutaj piszę, reklamy mogę zamieszczać do woli, także przed napisaniem jakiegokolwiek komentarza zorientuj się w sprawie. Poza tym nie sądzę aby ten post był reklamą, jakoś musiałam wytłumaczyć czytelnikom o co chodzi przed dodaniem pierwszego numeru.

      Usuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze