czwartek, 2 stycznia 2014

Tęsknił ktoś?

Tu Maciej, na stardoll Mister_John_xd, niektórzy czytelnicy bloga na pewno mnie pamiętają. Spędziłem tu kiedyś trochę czasu, miałem przyjemność poprowadzić dwa działy, czasami organizowałem jakieś konkursy, ale moim głównym zajęciem było wprowadzanie nowych pomysłów w życie (tak, ja opracowałem system płatności). Wracam głównie ze względu na Martę, postaram się jej pomóc pozmieniać kilka rzeczy i  wnieść trochę świeżości. Od jutra poprowadzę dla was nowy dział. Mam nadzieję że tym razem trochę dłużej tutaj posiedzę.

Ps. Strasznie za wami tęskniłem :)


38 komentarzy:

  1. Pamiętam Cię i to dobrze :)
    Cieszę się, że wróciłeś i mam nadzieję, że będziesz tu z nami na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam :3 PS: szkoda
    że wycofali walute

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że wróciłeś:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, super. Czekam na więcej, bo ciekawie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja kocham jakiekolwiek zapowiedzi o jakichś nowych działach? <3 Już nie mogę się doczekać! Cieszę się, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikt nie tęsknił bardziej niż ja Maciuś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO SIĘ CIESZĘ Z TWOJEGO POWROTU! :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że będzie nowy dział, jestem ciekawa jaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy witamy ;D I się cieszymy, cieszymy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej pamiętam cię z tinychatow :D

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze powiedziawszy nie miałam okazji Cię poznać :) Zapowiada się ciekawie. Czekam na nowy dział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzyłam, no zobaczymy co dla nas szykujesz c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarze ciebie jedynie z youtuba XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kogoś innego kojarzysz? :D
      chyba że chodzi ci o filmiki z projektami

      Usuń
    2. Noo mi o te projelty chodzi :> o ile sie bie myle i o ile to nie ty to ciebie subskrybuje XD

      Usuń
  14. Pamiętam cię c;
    Czekam na nowy dział!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętamy, tęsknimy, czekamy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na Twoje nowe pomysły :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, czekam na nowy dzial! Juz nie moge sie doczekac co to!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że wróciłeś ;) Szkoda tylko, że pod twoją nieobecność cały ten system został zamknięty :( No cóż mam nadzieję, że następne twoje pomysły będą trwalsze xD

    OdpowiedzUsuń
  19. YAAAY! ZNOWU TINKI BĘDĄ?! :DDD KOCHAMY CIĘ!!! ( wraz z moją koleżanką Alice :D )

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja cię nie pamiętam XD
    w każdym bądź razie, fajnie że powstanie nowy dział ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam, że wprowadziłeś Pracownie Umiejętności! :)
    Czekam na nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno będzie co coś fajnego przynajmniej tak bywało do tej pory- z propozycjami z twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam Cię, fajnie, że wróciłeś ;DD

    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze