poniedziałek, 19 maja 2014

Artykuł specjalny - Riviera

W Starplazie pojawiła się niedawno nowa kolekcja w sklepie Riviera. Jak na ten sklep przystało - zwiewnie, letnio i modnie. Wraz z Piotrkiem pokażemy Wam perełki (według nas) najnowszej kolekcji i stylizacje z nimi.

Stylizacje od Wiktorii:
1 - | koszula HB Fallen Angel | narzutka Miss Sixty | siateczka Riviera | naszyjnik LE | bransoletka Wild Candy | torebka Sobcouture | buty VOILE |
2 - | sweterek Pretty N' Love | siateczka Riviera | strój Chanel Tribute | spodenki Denim & Supply | torebka Sobcouture | buty Nelly.com |
3 - | opaska Bonjour Bizou | naszyjnik LE | kurtka Callie's Picks | bluzka Nelly.com | spodenki HB Original Future | torebka Miss Sixty | buty Riviera |

Stylizacje od Piotrka:

1. Strój kąpielowy - Riviera, spodnie - Decades, naszyjnik - Chanel Tribute, torebka - Bonjour Bizou, buty - Chanel Tribute 
2. Top - LE, sukienka - Riviera, kopertówka - Pretty n' Love, okulary - Special Offer, buty - Front Row
3. Cardigan - LE, sukienka - Anna Sui Tribute, wianek - Riviera, kopertówka - Voile, buty - Hot Buys Weekly

Co sądzicie o naszych propozycjach?
A Wy co zakupiliście z najnowszej kolekcji Riviera?

33 komentarze:

  1. Na razie jeszcze nic nie zakupiłam. Stylizacje bardziej podobają się mi od Wiktorii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wikóś, mjentowy ałtłit jest pikny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to zabrakło 2 rzeczy - pięknego różowego wianka i bluzki ,,sea u later'' , kupię te rzeczy i 1 sukienkę, najlepsza 3 i 5 stylka
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapomniałem o różowym wianku na śmierć. Za niedługo będzie wianek w Must Have oraz moja stylizacja z tą ozdobą :)

      Usuń
  4. Podoba mi sie 2 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje i ładne ciuszki wybraliście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje, kolekcja spoko. Kupiłam górę od bikini w kwiaty ♥
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje geniastyczne jak zawsze. Najbardziej mi się podoba tunika za 15sd, kokarda i top za 9sd. Niestety niczego nie zakupiłam, kasy brak, a ceny wygórowane jak zwykle.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam tylko wianek, którego nie pokazaliście :p stylizacje bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie wianki? Zdecydowanie były największymi perełkami kolekcji :) piękne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie brakuję wianków ;c Ale za to stylizacje bardzo ładne. Szczególnie do gustu przypadły mi stylizacje Wiktorii (2 i 3 ♥) Je jeszcze w sumie nie zrobiłam zakupów, ale w najbliższym czasie uzupełnię szafę c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje niezłe. Szczególnie przypadła mi do gust druga stylizacja Wiktorii i również druga od Piotrka.

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pokazanych ubrań mam tylko cztery, ale nadal zastanawiam się nad jeszcze jakimiś zakupami.
    Stylizacje są świetne, najbardziej spodobała mi się pierwsza Wiktorii i druga Piotrka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są niezłe

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne stylizacje. Ubrania są także świetne i moim zdaniem dobry wybór. Chociaż jak na razie posiadam tylko bandanę, zamierzam kupić niektóre z tych rzeczy, które tutaj zostały pokazane. Od razu wpadły mi w oko.

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  16. Środkowe stylki są super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje ! :)) Myślałam że nie zachwycą mnie ale się bardzo myliłam ! Są super :)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie kupiłam. Stylizację są bardzo ładne, szczególnie 2 od jarusa55.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie nic nie kupiłam, ale planuję właśnie z rzeczy z tego postu. bardzo ładne stylizacje ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam top i wianki, są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do ubrań to jeszcze nic nie kupiłam,ale mam zamiar nabyć wianki,koszulkę z napisem 2 pary butów sukienkę i tunikę oraz opaskę.Jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga od Wiktorii,a reszt nie jest w moim guście.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacje najbardziej podoba mi sie stylizacja 2 z pierwszego zdj :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są 7 sd są najlepsze.
    Wszystkie stylki są bardzo ładne, ale najbardziej podobają nam się: 1 stylka Piotrusia i 2 stylka Karoliny :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Sądzę że różany wianek i kombinezon b&w są najlepsze.
    Nic jeszcze nie kupiłam z nowej kolekcji Riviera.

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie wianek?
    Najlepsza 2 stylizacja Wiktorii i pierwsza Piotrka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podobają mi się wianki , bluzka aloha oraz crop top :)
    julka99195

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stylizacje, chętnie bym coś kupiła :)
    aneciaak

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze