poniedziałek, 19 maja 2014

Wyniki ostatecznej bitwy III Etapu

Na samym początku chciałabym Was przeprosić za wprowadzenie Was w błąd, sama z reszta go dopiero co zobaczyłam i odkryłam że palnęłam Wam głupstwo, a mianowicie, napisałam że tylko jedna osoba przejdzie do półfinału, a miało być zupełnie na odwrót - jedna osoba nie przejdzie. Mam nadzieję, że mi wybaczycie tą małą nieuwagę z mojej strony.  

Najmniej głosów w ankiecie otrzymała otyja, która uzyskała 32 głosy.
Serdecznie Ci za wszystko dziękuję, doszłaś na prawdę bardzo daleko - zgłoś się w księdze gości Marty (martunia29) po zasłużone 50 stardollarów. 

Oliwcia_paris, Diana.Miss2, MissMileyLove1 - dostałyście się do półfinału - serdecznie gratuluję :)

22 komentarze:

  1. Gratuluję i powodzenia życzę w kolejnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, głosowałam zazwyczaj na oliwcie_paris :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! Powodzenia w kolejnym etapie ! :))
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle Kofi, zmiażdżyłaś wszystkich! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za zabawę, i gratuluję ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Anna Uchiha przeszła dalej! :>

      Usuń
    2. haha coz moze to genjutsu
      (Jezu jak sucho)
      A tak serio to fajnie miec farta w zyciu czasem. 3 glosy przewagi to bardzo niewiele

      Usuń
  7. Gratuluję, ojtyja zaszłaś daleko...
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosowałam na Oliwię, więc jestem zadowolona z werdyktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku też się zdziwiłam, że tylko jedna osoba przejdzie XD
    Gratuluję. Oliwia-internety są Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszystkim dziewczynom, a w szczególności naszej zwyciężczyni. :D

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:)Życzę powodzenia w kolejnym etapie, a otyja tobie gratuluję że doszłaś tak daleko.Jeszcze raz gratuluję:)
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje, głosowałam na Diana.Miss2 C;

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze