piątek, 23 maja 2014

Zapowiedź czerwcowych HB

Dzisiaj nasi kochani admini postanowili zasypać Nas jeszcze jedną świeżą informacją, a dokładnie spoilerem czerwcowych Hot Buys'ów. Możemy go znaleźć na StarBlogu. Uważam, że na tym obrazku wizja artystyczna została genialnie przedstawiona. A jeśli chodzi o ciuchy, to mi się podobają brokatowe szpilki, błyszcząca sukienka, gigantyczny kolczyk z piór oraz brązowy top z paskiem. Co myślicie o czerwcowych HB? Których ciuszków nie możecie najbardziej się doczekać? 

28 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja, o wiele lepsza, niż majowa. Reklama śliczna, cieszy oko ;) Czekam na szpilki i miętowy t-shirt.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo spodobały się szpiki, nie mogę się ich doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę parę ciekawych rzeczy. czekam ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. widzie ,że to będzie miesiąc dużych zakupów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nic ciekawego, ale przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe rzeczy , zapewne coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczące szpile, oba niebieskie topy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest parę fajnych rzeczy. Najbardziej podoba mi sie brązowy top, srebrne szpilki i spódnica. Jeszcze zobaczę jak te ubrania wyglądają na doll, wiec nie mogę sie juz doczekać jak trafia do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyciąga wzrok .. czekam na nie :)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  10. Słabe, tylko jedna rzecz mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się srebrne szpilki oraz niebieska i mietowa bluzka.


    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne!!Spodobały mi się buty(must have),torebka,sukienka,bluzki i gorset.Boję się tylko cen.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne szpileczki ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczy wyglądają na ciekawe, chętnie kupię kilka rzeczy :)
    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki boskie i top cudowny ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę mnie zawiedli tą królową śniegu- niech dadzą coś wakacyjnego. Jak dla mnie to jednak od majowych są lepsze. Miętowa bluzka z koniami? jest ładna oraz torba i buty w panterkę. Te 3 rzeczy bym kupiła, ale to zależy jeszcze od ceny.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę się doczekać. Najbardziej podoba mi się brązowy top oraz te szpilki.

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się niebieska tunika

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle świetnych rzeczy.<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna zapowiedź, ktoś miał genialny pomysł! Ubrania mi się podobają, na pewno do mojej szafy trafią szpilki, brązowy top i miętowa koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś się dla mnie znajdzie tylko ceny będą przerażać T.T

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka i szpilki będą moje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na szpilki i brazowy top

    OdpowiedzUsuń
  24. ta bluzka zarzucona na strój kąpielowy moim zdaniem jest ładna. Kupię jeśli ceny nie będą straszne.
    Kescha123.33

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę że czerwcowe HotBuys'y są super. Nie mogę się doczekać szpilek i turkusowego t-shirtu.

    OdpowiedzUsuń
  26. zapowiada się ciekawie

    maja6229

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze