piątek, 23 maja 2014

Makijaż Dnia

Cześć. Chcę Was na początku uprzedzić, że dla mojego laptopa chyba nie jest to dzień do żadnej pracy i nie pojawi się GIF z instrukcją "krok po kroku". Z początku wyłączała mi się przeglądarka, później zapisałam makijaż a okazało się, że wszystkie kroki przepadły w GIMPIE po czym przy próbie zrobienia wszystkiego od nowa... 4 raz? Wyłączył mi się gimp. Przepraszam.

Co do makijażu, inspiracją można rzecz był bezpośrednio Stardoll, który do niedawna kojarzył się właśnie z kolorem różowym.



28 komentarzy:

  1. Dość ładny. Bardzo podobają mi się kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny podobają mi się kolory ^^
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kolorki :> śliczny make up

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, ale sama nie mam czasu na robienie makijażu wiec mogę tylko popatrzeć.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z lepszych. Boski ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, jak koleżanka powyżej - jeden z najlepszych! :)

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wykonanie ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki i wykonanie dobre

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, a ta głowa po prawej stronie mnie rozśmiesza. ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Bałam się dodawać więcej warstw oraz napisów bo wyskakiwał mi błąd i żądanie zamknięcia aplikacji, stąd najprostsza i w fakt - śmieszna oprawa :D

      Usuń
    2. Dekapitacji i ktoś sobie trofeum przyciągnął.

      Usuń
  10. *u* Ale fajny... Bardzo fajnie współgrają cienie ze sobą. Idealnie dobrałaś ten błyszczyk. Bardzo mi się podoba
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż sam w sobie ładny, ale te włosy są koszmarne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wszystko razem wygląda.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja doll wygląda troszkę dziwnie w tych oczach, ale makijaż wygląda ładnie z daleka.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze