sobota, 31 maja 2014

Makijaż Dnia

Dziś przedstawię Wam ulepszoną wersję jednego z moich makijaży.
Dziś mam więcej wolnego czasu, więc pobawiłam się w gimpie i wycięłam kosmetyki oraz twarz.
Wybaczcie mi mocno skaczącego gifa, ale dziś tak jakoś wyszło.
Mała informacja.
Dziś na blogu qof dowiedziałam się że niby coś skopiowałam. Gdy zgłosiłam się do konkursu na makijaż ktoś skomentował mój komentarz tymi słowami:Czy to nie jest kopia painfulHUG? ;o. Nie wiem czy to chodziło o makijaż czy twarz.
Chcę powiedzieć że nikogo i niczego nie kopiuje! Mam swój styl i nim się kieruje.
Podoba się Wam?


25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i makijaż, choć wolę ciemniejsze, zdecydowanie bardziej wieczorowe. Ten jest idealny na lato i cukierkową imprezę. ♥ Jest tak uroczy! Za staranność masz ode mnie plusa. ;)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny na lato:D aż chce się żyć i cieszyć słońcem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, lubię takie cukierkowe kolorki :)
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatny, dziewczęcy, taki jakie lubię. ^.^ Ogólnie to bardzo podobają mi się pastelowe kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę za cukierkowy jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, taki delikatny /ArtheliaBubble

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ładny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż. Delikatne kolory, wygląda bardzo dziewczęco. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny, dziewczecy makojaz, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, uwielbiam pastelowe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, Delikatny ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie ładny :* Idealny na dzień dziecka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pastele więc nic dodać nic ująć. Śliczny ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDOWNY!! ♥
    Uwielbiam pastele, więc cóż. idealny , jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze