sobota, 31 maja 2014

Wyniki Bitew IV etapu WS


Stylizacje, które wygrały półfinałowe walki:
Zozoleq/nivea11/nivea11/oliwcia_paris/oliwcia_paris/Aneczka96


Bez wygranej bitwy są: Diana.Miss2 oraz MissMileyLove1.
Na tym etapie musimy się już z Wami pożegnać. Serdecznie Wam gratulujemy dotarcia tak daleko! Zgłoście się po zasłużone 100 stardollarów w kg martunia29

Obie swoje bitwy wygrały: nivea11 oraz oliwcia_paris.
Dostałyście się do finału! Gratulujemy! 

Po 1 wygranej bitwie mają: Zozoleq oraz Aneczka96. Dziewczyny, będziecie musiały stanąć w dogrywce. Waszym zadaniem będzie zakupienie spódniczki KLIK oraz wystylizowanie jej na manekinie, który już został wysłany na Wasze konta KLIK. Na wasze prace czekam do końca jutrzejszego dnia, prace jak zwykle prześlijcie na e-mail ciekawszysd@interia.pl, w tytule podajcie swój nick. 

Poniżej przykładowe propozycje Piotrka (jarus55) na wykorzystanie spódniczki:


Powodzenia! Ja osobiście już nie mogę się doczekać pojedynku!

29 komentarzy:

  1. ;o szczerze mówiąc, jestem cholernie zaskoczona werdyktem ; o nie spodziewałam się takiej przewagi w głosach! Dziękuję ślicznie każdemu kto na mnie zagłosował! Dziękuję z całego serduszka i gratuluję wszystkim uczestnikom, że tak daleko zaszli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszne - głosowałam na wszystkie, które wygrały. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne, ze kazde wygladaja praktycznie tak samo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom. Dwie stylizacje z takim samym połączeniem bluzki i spódniczki, 3 stylizacje z taką samą bluzką LE i dwie stylizacje z malinowymi spodenkami z YH, hehe xD

      Usuń
    2. Tez sie zastanawiałam nad tymi spodniami ;oo

      Usuń
  4. Gratuluje!! Brawo dla Nivei. ♥
    Nienawidzę tej spódniczki i chyba sobie odpuszczę ;s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no weź :(

      Usuń
    2. Skreśl to zdanie "Nienawidzę tej spódniczki i chyba sobie odpuszczę ;s" i napisz "Jutro oddam gotową pracę :3" :D

      Usuń
  5. Oo, dziękuję bardzo! Brawo dla Oliwii też :)
    Liczę na dziewczyny, kibicuję Kamili!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i powodzenia (nie jest aż taka zła).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i powodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie na te stylizacje głosowałam, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą spódniczkę i nie mam pomysłu. Mam nadzieję, że w stylizacjach konkursowych znajdę inspirację.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dziewczyny! :)
    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze