niedziela, 25 maja 2014

Strój tygodnia - Minaj131

Jako dzisiejszy strój tygodnia zaprezentuję Wam strój brazylijskiej użytkowniczki - Minaj131. Bardzo spodobało mi się wykorzystanie wszystkich odcieni zielonego oraz nutki białego. Wszystko jest idealnie dobrane i tworzy ze sobą spójną całość, mi się bardzo podoba! A Wy co sądzicie? Zasługuje na miano stroju tygodnia? 


Dzisiejsze wydanie jest bez łapek, od dłuższego czasu nie mogę skopiować żadnego linku oraz wkleić go w kod html, może ktoś wie jak to naprawić? 

32 komentarze:

  1. Genialny strój :o Ogólnie wiele brazylijskich użytkowników jest bardzo utalentowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, podoba mi się :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary mi się nie podobają, reszta jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej stylizacji ♥ Widać w niej każdy świetnie dobrany element, ciekawe kolory. Wyszło naprawdę super, tylko ta skóra wygląda jak obślizgła ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest świetna i idealnie się zgrywa z karnacją lalki. Myślę, że ta stylizacja zaśłużyła w 100% na asrtykuł na blogu.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna tylko karnacja mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój jest świetny :D Nie podobają mi się ... te błyszczące nogi :/ Trochę przesada.
    Ale stylizacja jest super i zgadzam się z powyższym, pasuje do karnacji dollki.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Świetnie dobrane odcienie zieleni, a biel dodaje nieco świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Kolor stylizacji idealnie pasuje do karnacji doll!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Lalka trochę za bardzo się świeci, ale da się przeżyć :P
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, tak w ogóle to wie ktoś może jakim sposobem uzyskała taką świetlistą karnację? Bo w salonie się nie da xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to rajstopy? :)

      Usuń
    2. Nie, to nie rajstopy. Myślałem, że to z Stardesign Hair, ale to też nie. To w Brazylii musi być coś nowego na Stardoll.

      Usuń
  13. Świetna stylizacja :)
    natka0215

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna *-* tylko brakuje mi jeszcze czegoś białego
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna, rześka i ciekawa.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  16. Sądzę że jest ładna. Zasługuje na miano stroju tygodnia.
    PS: Kiedy makijaż tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja ! ;O Idealna kolorystycznie . Po prostu mega !! ;)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa, ciekawa. Fajnie że są te ,,świeże'' kolorki :)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna, przeszkadza mi tylko to że się niemożebnie świeci.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę zasługuje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny outfit ale to coś (świecenie|rajstopy??) kompletnie mi nie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowna stylizacja!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja jest śliczna i jeszcze ja kocham kolor zielony więc trafiła w mój gust.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze