niedziela, 25 maja 2014

Up&Down

YOUNG HOLLYWOOD Lupita Gown 
Przepiękna, magiczna sukienka zainspirowana oscarową kreacją Lupity Nyong'o, ma śliczny, błękitny odcień i bardzo ładny krój. W Starplazie kosztowała 130sd, teraz jej cena dochodzi nawet do 400sd, a czasem nawet więcej! 
VALENTINO TRIBUTE Chiffon Red Carpet Gown 
Ładna suknia z Tribute, ma ładny krój i ciekawą pelerynkę. Możemy kupić ją za około 100sd. 

TINGELING HALLOWEEN Dark Floral Dress
Moim zdaniem przepiękna suknia. Najpierw była w Tingeling Halloween, dzięki czemu osiągała na prawdę duże sumy. Niestety, w tym roku zmartwychwstała i pojawiła się po raz kolejny, przez co jej wartość spadła. 


Dress Inspired by McQueen
Sukienka inspirowana McQueenem, z tego co pamiętam na Stardoll była tylko jedna taka. Możemy wyobrazić sobie jej wartość. Ale! No właśnie, ,,była". Była, bo trafiła do Callie's Picks i jej wartość już nie istnieje.
Zgadzacie się z moimi wycenami? Podobają się Wam te rzeczy? Macie którąś z nich?

25 komentarzy:

  1. Pierwsza i trzecia sukienka są bardzo ładne. Zgadzam się z całym artykułem.. admini jednak by nie pracować wolą "skopiować" poprzednie projekty i po sprawie -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pierwsze dwie sukienki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pierwszą i trzecią sukienkę. Fajnie, że wartość tej błękitnej tak wzrosła, ale nie planuję jej sprzedawać, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnej sukienki. Ciekawy artykuł.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, wkurzające jest jak do starplazy wraca wiele wartościowych rzeczy, boję się w cokolwiek teraz zainwestować. Nie mam żadnej z tych sukienek

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się biorę za sukienki ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o pierwszej sukience, niestety kiedy była w Starplazie ja jej nie kupiłam, a potem zaczęłam żałować(jak zwykle). Drugiej sukienki również nie mam, a szkoda (no proszę, sytuacja znów się powtarza), bo jest bardzo ładna.
    Dwie ostatnie sukienki z 'Down' mi się nie podobają szczerze mówiąc i nigdy nie chciałabym ich mieć w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie mam.Pierwsza sukienka jest śliczna ale jej cena nie zadowala

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym pierwszą.:c

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba. Niestety jej nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o pierwszej <3 Bardzo żałuję, że jej wcześniej nie kupiłam :c

    OdpowiedzUsuń
  12. JA kupilam wlasnie druga za 50 sd. Miejmy nadzieje, ze zrobilam na tym interes :P
    soniass999

    OdpowiedzUsuń
  13. od McQueena była kiedyś jeszcze taka czerwono-czarna

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio udało mi się znaleźć w bazarku pierwszą suknię za 130sd :)) Bardzo podoba mi się ta druga, żałuję, że jej nie kupiłam jak była w plazie ;c
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie na stardoll takie suknie są mało są przydatne.Druga ma fajne kolorki ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnej nie mam. Nie myślałam,że pierwsza sukienka będzie taka cenna.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z twoimi wycenami. Podobają mi się te rzeczy. Mam niebieską maxi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pierwszą sukienkę - chyba ją sprzedam, bo się nią już nacieszyłam...
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  19. mam tylko pierwszą sukienkę

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi sie 1 i 2 :)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza jest boska <3! Reszta ujdzie. Ten sklep callie picks to porażka. Nie dość, że przez niego tracimy dużo sd to w każdej nowej kolekcji pojawiają się coraz cenniejsze ciuszki...
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam żadnej, ale nie narzekam :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Wycen nie komentuję bo kompletnie się na tym nie znam. Ale suknie które poszły na dno są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie mam żadnej ;( ale wszystkie są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze