niedziela, 1 czerwca 2014

Ciekawsze podusmowanie tygodnia

Poniedziałek:
- w starplazie pojawiła się nowa kolekcja PPQ

- mamy możliwość zrobienia darmówek z Monster High

Wtorek:
- pojawił się nowy sklep - Chanel Decor Tribute

Środa:
- do sklepu Evil Panda trafia nowy Hot Buys

- w Salonie Piękności pojawiają się nowe części twarzy wyłącznie dla SS
- poprzez wyszukiwarkę mamy możliwość kupić ubrania PPQ, których nie znajdziemy w sklepie

Czwartek:
- pojawiają się kolejne darmówki z Monter High
Piątek:
- pojawia się nowa oferta, w której możemy zdobyć włosy

- ubrania PPQ trafiają do sklepu

Sobota:
- do sklepu Pretty n' Love trafia nowy Hot Buys

Co myślicie o tym tygodniu? Co najbardziej się Wam spodobało? Wydaliście jakieś stardollary?

25 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepsza była dostawa Chanel i wczorajsza torebka HB ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć ciekawy tydzień. Na razie zmieniłam tylko części ciała na stare dla ss

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie najgorszy tydzień, ale nie narzekam. Najlepsza kolekcja Chanel Decor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny, dużo dostaw i nowe części twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tydzień średni, najlepsza kolekcja chanel i części ciała ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobała mi się nowa kolekcja chanel ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nudno w tym tygodniu. Chanel najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobała mi się dostawa w Chanel

    OdpowiedzUsuń
  10. Słaby tydzień, nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne co mi się podobało w tym tygodniu, to nowe oczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem ciekawy tydzień

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja czekam na jakąś dobrą dostawę z rzeczami za sm. Ach, te marzenia... Mało interesujący tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja Callies Pick's i Torebka HB ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wydałam żadnych sd.
    Najlepsza jest kolekcja PPQ, Zakochałam się w niej ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Najciekawsza była kolekcja Chanel, torebka HB i fryzura z promocji

    OdpowiedzUsuń
  17. Troszkę nudno :/ najlepsza chyba torebka z HB <3

    amelia_8

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobał mi się ten tydzień. Jednak wydałam tylko 13sd na torebkę HB śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę nudno ... nie było niczego w tym tygodniu co tak naprawdę by mnie przejęło . Tylko dostawy zrobiły na mnie jakieś wrażenie .
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej nowe oczy,usta itd dla ss

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie się obkupiłam w Chanel Decor, skorzystałam z oferty, ucieszyłam się z nowych oczu i zamierzam się jeszcze obkupić w PPQ :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze