niedziela, 1 czerwca 2014

Up&Down

BONJUR BIZOU Round Pilot Sunnies
Ładne pilotki z Bizou, od jakiegoś czasu stały się dość popularne! Kiedyś dostępne nawet za sm, dziś ich wartość sięga nawet ponad 200 sd! 
LIMITED EDITION Pearl Cat Eye Shades
Śliczne, kocie okularki z LE ozdobione złotym paskiem u góry. Ciekawy kształt i świetna prezencja zachwyciła wielu Stardollowiczów, którzy są w stanie dać za nie nawet 300-400sd.

HOT BUYS Hot Buys Top Tiger Sunglasses
Ciekawe, oryginalne okularki Hot Buys, ozdobione dzikim kotem na oprawce. Mogłyby być naprawdę sporo warte i poszukiwane, gdyby nie to, że pojawiły się w ostatniej kolekcji Callie's Picks.
BONJUR BIZOU Circle Chain Sunglasses
Śliczne okularki o ciekawym kroju, ładnie ozdobione beżowymi sznurkami. Wielu osobom bardzo się podobały i byli gotowi zapłacić za nie całkiem sporo... Niestety, też trafiły do Callie's Picks.
Podobają Wam się okulary? Macie któreś z nich? Zgadzacie się z moimi wycenami?

27 komentarzy:

  1. Zgadzam się z wycenami. Żadnych nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam żadnych, ale może kupię te, które są aktualnie dostępne w Callie's Picks.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam te dostępne aktualnie w Callie's Picks, nawet nie wiedziałam, że te czarno-złote też kiedyś trafiły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jedynie pierwszej pary. Okulary z LE upolowałam za 36 sd

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tylko okulary HB i te na sznureczkach

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja posiadam aż takie drogie okulary, łaa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko te z callie tylko, że oryginał. Nie lubię okularów, i ogólnie nigdy ich nie noszę, więc nie kupuję ich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wszystkie, kocham te kocie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Z up nie mam nic, z down mam zamiar kupić pierwsze okulary. XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam tylko tych z up ;c
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tylko te ostatnie

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, nie wypowiadam się na temat wyceny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie okulary mam od dawna i powiem szczerze zdenerwowałam się kiedy trafiły do CP's.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam chyba 3 pary, nie mam tych ostatnich i nigdy mi sie nie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pierwszych.

    OdpowiedzUsuń
  16. po przeczytaniu tego,myślę, że kupię 3
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze są moim zdaniem urocze.
    Poszukam ich ♥

    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń
  18. POSZUKUJE PIERWSZYCH !

    amelia_8

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tylko te pierwsze okulary, natomiast pilotki i te drugie z LE bardzo chciałabym mieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam żadnej pary, nie przepadam za takimi dodatkami, więc nie jest mi z tego powodu jakoś szczególnie przykro.
    Co do wycen, uważam, że są jak najbardziej słuszne.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze