poniedziałek, 9 czerwca 2014

Czyżby powrót starego sklepu Sephora?

Dzisiaj w zakładce Katalog możemy zobaczyć dwie szminki o takim samym kolorze i o takiej samej cenie - 999 sd. A co najważniejsze, pochodzą ze starego, słynnego sklepu z kosmetykami, Sephory! Czyżby admini postanowili przywrócić ten sklep, który istniał kilka lat temu na Stardollu? Myślę, że jutro Sephora zostanie  przywrócona do Starplazy. Mam nadzieję, że nowa dostawa kosmetyków nie będzie aż tak droga. Co myślicie o tym? Cieszycie się z tego powodu?   
 

41 komentarzy:

  1. Nie znam tego sklepu ;p Fajnie gdyby jutro go przywrócili ;)

    selenaAngel9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyglądał sklep Sephora :)

      http://stardoll-socrvplayr7.blogspot.com/2008/10/sephora-collection.html

      Usuń
  2. Fajnie by było, żeby Sephora wróciła, ale szczerze mówiąc - nie sądzę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, niestety wiele razy bywały takie pomyłki :(
      antonowka111

      Usuń
  3. Tylko nie to! Ledwo wystarczyło mi na dzisiejszą kolekcję, więc nie wiem jak zdobędę środki na kolejną dostawę, choć nie ukrywam - brakuje mi kosmetyków w salonie piękności i chętnie zaopatrzyłabym się w nowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor. A jak tanio ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. również nie znam tego sklepu, choć widziałam u innych użytkowników kosmetyki z niego, w sumie kolejny nic nie zaszkodzi, oby ceny były przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z tego kosmetyki. Zawsze gdy natykałam się na użytkowniczki z tymi kosmetykami zazdrościłam im. Jednak nie mam zamiaru dać 999sd za szminkę. Jeżeli wszystkie kosmetyki będą w tak wysokiej cenie to raczej nic nie kupię.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zazdroszczę wszystkim dziewczynom, które mają całe kolekcje tych kosmetyków.
      Nie martw się, to na pewno błąd :)
      antonowka111

      Usuń
  7. Fajnie by było a jeszcze lepiej, gdyby była po tych samych cenach co na początku :p Wiem nie ma co nawet o tym marzyć xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, ciekawe. Czekam do jutra, może się wyjaśni. Mam nadzieję, że ceny nie będą takie, jak powyższe ;p
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tą dużą ceną to chyba jakaś pomyłka bo raczej nikt nie kupi szminki za 999 sd :D Chociaż nie posiadam dużo kosmetyków jesli bedą w przystępnej cenie to na pewno coś zakupie :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  10. Też je zauważyłam i cena mnie zszokowała. Jestem ciekawa czy powróci ten sklep, admini chyba szykują jeden z lepszych dostaw w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to akurat obojętne bo nie lubię szminek , ani w ogóle nie inwestuję w kosmetyki . Gdy zobaczyłam cenę no to cóż , jestem ciekawa czy dgy będą tak owe cene ktokolwiek cokolwiek kupi :/

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  12. To na pewno błąd, bywały takie wcześniej :) Jednakże mam ogromną nadzieję, że przywrócą ten sklep, był świetny no i to realna marka co czyni go w Stardollowym świecie jeszcze bardziej prestiżowym ;)

    antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie kuszące cenki ,nic tylko wrzucić je do koszyka.:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sephora to nie moje czasy, nie byłam jeszcze wtedy na stardoll, ale z chęcią go poznam. Cena to na pewno pomyłka, bo na stardoll dużo ich jest
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ucieszyłabym sie gdyby ten sklep wrócił. Nie miałam z nim styczności odkąd gram na stardoll. A w kosmetyki inwestuje ( nawet te z transform ) to i tu bym zainwestowała . A ogólnie czekam na jakąś dostawę kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę tego sklepu, a szminki za taką cenę na pewno nie zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę! Kiedy Sephora była w starplazie, to ja nawet nie wiedziałam jak się robi ss i nie miałam kasy! Miałam może z 9 lat....

    OdpowiedzUsuń
  18. Za ta cenę to na pewno szminki nie kupie. Myślę, ze to błąd i niedługo zostanie naprawiony. Z nowej dostawy do tego sklepu bardzo bym sie ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z nowej dostawy do tego sklepu bardzo bym sie ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie jakby go przywrócili, ale nie z takimi cenami

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy była sephora to mnie nie było na Stardoll (Spóźniłam się ok. pół roku ) Wiem tylko , że kosmetyki były tam bardzo tanie oczywiście nie liczę na takie ceny w nowej dostawie ale byłoby świetnie gdyby sephora wróciła.Moim zdaniem nawet te kosmetyki wyglądem(opakowaniem) były ładniejsze od tych co teraz są .

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam już na tą dostawę. Dużo widzę u innych te kosmetyki oczywiście jak były w tamtych latach. Możliwę jest że jutro będzie, nowa dostawa :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam parę kosmetyków tej marki i uważam, że dotychczas nie było lepszego sklepu kosmetykowego w starplazie. Ech tęsknie za starym stardollem co raz bardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  24. mam nadzieję, że będzie nowa dostawa:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  25. o byloby super, gdyby sephora wrocila/magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie pamiętam sephory z moich początków ale fajnie jakby wróciła

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne by było ale mam nadzieje , że nie będzie tak drogo .. ;/
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  28. przeciesz ja tą szminke kupiłąm za 20 sd!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze