poniedziałek, 9 czerwca 2014

Versace Tribute w Starplazie!

Dzisiaj w Starplazie pojawiła się nowa, kolejna kolekcja Tribute. Tym razem admini postanowili odwzorować ubrania z domu mody Versace. Dostawa obejmuje dwa piętra. Ceny wahają się między 14 sd, a 42 sd. Uważam, że nowy sklep z serii Tribute jest bardzo świetny i można w nim znaleźć dużo perełek. Jedynym minusem tej kolekcji jest niestety cena. Strasznie mnie przeraziły ceny dwóch butów, które kosztują po 30 sd. Z tej dostawy mogę Wam polecić zakup białej sukienki ze złotymi akcentami za 30 sd, barokowego żakietu za 26 sd, torebki w panterkę za 22 sd, niektórych pasków oraz wszystkich sukienek maxi. Co myślicie o nowej kolekcji Tribute? Kupicie coś?


41 komentarzy:

  1. Wysokie kozaki cudowne też, szczególnie te z paskami. Ich zakup może być ryzykowny ale może się również opłacić. Torebka z panterką również świetna. Ogólnie pomijając okropne ceny kolekcja jak najbardziej na "plus".
    antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  2. sd doładowane, więc trzeba zaszaleć ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam już 5 rzeczy, zbieram sd na kolejne! Kupię chyba większość kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, powiem szczerze, że nie spodziewałam się tak szybkiej dostawy kolejnego Tribute. Cieszę i się i muszę zaraz obczaić! :D
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź mi nie mów. Znając naszych kochanych adminów, zapewne za niedługo się pojawi nowa kolekcja Limited Edition! XD

      Usuń
    2. Nie zapomnijmy o super, mega limitowanym LE Decor.

      Usuń
    3. Jakby tak nie patrzeć to LE jest chyba koło 4 razy w ciągu roku na każdą porę. A że 22 czerwca jest kalendarzowe lato to bardzo możliwe. :)

      adzik225

      Usuń
    4. E tam, LE decor niech sobie dochodzi, meble LE i tak zazwyczaj są brzydkie XD

      Usuń
    5. A po za tym nie widać metki tak jak przy ubraniach, nie ma szpanu nie ma po co kupować xD

      antonowka111

      Usuń
  5. Długo zwlekałam z doładowaniem stardollarów, jednak nadarzyła się niesamowita okazja. Nie mogłabym przejść obojętnie obok tego sklepu. Ceny artykułów są przerażające, bo w koszyku mam zaledwie 4 rzeczy, a przekroczyłam już 100sd. Moją uwagę przykuła biała sukienka ze złotym akcentem, czarna i biała torebka oraz czarny top. Nad resztą muszę jeszcze pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piotrek weź nie strasz :(
    Co do kolekcji jest świetna, jeszcze nie zdążyłam kupić wszystkiego co chciałam z YSL a tu kolejne świetne tribute... Ale trzeba jakoś oszczędzać żeby nie zbankrutować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ide płakać bo zaraz wydam 300 sd jak nie wiecej :( Kolekcja jest tak dobra że stane się bankrutem ale co tam opłaca się :D Czas na shoping ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad torebkami, blezerem lub białą, krótką sukienką. Ostatecznie wybrałam sukienkę.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczyna się opróżnianie kont.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zdążyłam jeszcze kupić wszystkiego z SLP, a tu równie genialna kolekcja. Ceny zabójcze, ale niektóre ciuchy są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest kilka bardzo fajnych rzeczy, ale rzeczywiście gorzej z ceną... admini przesadzają.

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam już tę białą sukienkę, myślę jeszcze nad różwą maxi :)
    KafiLOL

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba sobie w imię tego tribute odpuszczę nowe LE, cudowne rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydałam wszystko na SLT , co ja teraz zrobie , tu taka kolekcja , a ja nie mam ani grosza .


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nowa dostawa :O, jeszcze nie zdążyłam kupić wszystkiego z tamtej. Zbankrutuje, zbankrutuje... Najbardziej wpadła mi w oko krótka biała sukienka z pierwszego piętra i długa z drugiego. Torebka w panterkę też jest świetna. Ogólnie wszystkie sukienki mi się podobają z tej dostawy, z wyjątkiem jednej, czy dwóch. Mimo, że ceny są przerażające, zakupię coś z tej dostawy.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  16. Co ? :oo Dopiero SLP doszło a oni już Versace dodają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciuchy - doskonałe, o wiele lepsze niż poprzednie Tribute. I ceny są nieco niższe, warto zainwestować w parę rzeczy.
    konwalia.19

    OdpowiedzUsuń
  18. WHAT?! Naprawdę bardzo możliwe wydaje się pójście z torbami, i na Stardoll, i w realu.
    Jak na razie w oko wpadła mi jedynie "barokowa" narzutka, podobna do tej z LE.

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie droga kolekcja....próbuje sie za nią zabrać i jakoś nie moge niczego kupić

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu znowu doszła fajna kolekcja? Jeszcze z tamtej nie zdążyłam nic kupić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam dwie torebki i żakiet w panterkę - planuję jeszcze zakup wysokich kozaków a'la gladiator oraz barokowe bolerko.
    my_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  22. Już mam bluzkę w kolorowe trójkąty czy jak to tam nazwać, w każdym razie z pierwszego manekina ^^
    Fajna kolekcja ;)
    Talcia88

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolekcja nie zrobiła na mnie dużego wrażenia. Po przymierzeniu ubrań mało z nich przypadło mi do gustu, jednak jak zwykle znalazły sie perełki. Ceny są wysokie, wiec jeszcze zastanowię sie co kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm kolekcja ? Myślę że taka sobie.Naj bardziej mnie się spodobały przewiene sukienki. Może je kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kupilam biala sukienke za 30sd, a nad reszta sie jeszcze zastanowie/magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra kolekcja, spodobało mi się parę rzeczy.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna kolekcja , może cos kupię trochę spore ceny ale nie są najgorsze .. :)
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze