czwartek, 5 czerwca 2014

Nowości w Mr.

W jedynym sklepie z ubraniami dla panów pojawiła się nowa kolekcja! Dostawa w Mr. obejmuje tylko jedno piętro, ale i tak znajdziemy wiele perełek! Ubrania są dosyć uniwersalne- nawet lalki w żeńskiej postaci mogą się skusić na jakiś ciuszek, wystarczy mieć  ciekawy pomysł i nawet panie będą mogły korzystać z męskiej odzieży. Ceny wahają się od 6 do 18 stardollarów, znajdziemy tam też pojedyncze rzeczy za starmonety. Moim zdaniem dostawa jest udana, cenowo nie jest źle, a ubrania są bardzo ciekawe.
Skusicie się na coś? 


26 komentarzy:

  1. Ubrania są ładne, ale męskie

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że są męskie. Pierwsza bluzka z wężem czy co to tam jest bardzo ładna, i pasuję nawet do płci żeńskiej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, ze administracja postanowiła dodać wreszcie jakieś męskie ubrania. Podobają mi się kurtki i może jak będzie jakaś pasować to ja kupie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się ostatnio zastanawiałam kiedy będzie kolejna męska dostawa. O ile pamiętam ostatnia była w wakacje rok temu. Kolekcja ładna, chociaż szkoda, że tylko jedno piętro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula na ostatnim manekinie jest fajna . Szkoda troche niewielkiej ilości chłopaków na stardoll nie za bardzo mają w czym wybierać .

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię dwie rzeczy za sm.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuchy, ale nic nie kupię, nie mam męskiej doll :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ubrania szkoda tylko że męskie , ale może coś mi się spodoba i kupię ;D
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  9. Już lecę coś kupić ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię koszulę i top z kobrą, świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna kolekcja ale nie dla mnie

    dominika21blue

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna kolekcja.
    gdyby taka byla w cp i damska eh ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna dostawa, dobrze, ze wreszcie doszła jakaś nowa. Ubrania są ładne, a ceny nie są przesadzone.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupię top z kobrą, uniwersalny i tani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kolekcja, szczególnie podoba mi się koszulka z drugiego manekinu, sama mam realny odpowiednik :) Na pewno coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa kolekcja, podobają mi się dodatki.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo ze to męska dostawa i tak parę rzeczy wpadło w oko i już są u mnie :D Wystarczy dobry pomysł i nie bedzie różnicy czy wyglada jak męska rzecz czy damska ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że admini w końcu pomyśleli o chłopakach.

    OdpowiedzUsuń
  19. nareszcie coś porządnego w męskim stylu..

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwazam ze to dobrze ze wkoncu admini dodali jakies meskie ubranie, bo Panowie naprawde bardzo rzadko sa zauwazani :D Kilka ciuchow mozna i wykorzystac u plci zenskiej wiec napewno na cos sie skusze :)
    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna kolekcja. Ciuchów dla chłopaków jest dość mało na sd w porównaniu do tych dla nas, więc fajnie że jest coś nowego i jeszcze dobrze się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobało mi się parę nowych ubrań, najbardziej jeansowa koszula, która po prostu zachwyca i jest idealna w każdym calu! ♥ Kupię ją, a co mi tam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Spoko kolekcja, nie kupuję oczywiście męskich ubrań, ale jest ładna :d

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze