czwartek, 5 czerwca 2014

Metamorfozy #6


Samo dobranie kurtki ze spodniami jest bardzo trafione, niestety dobór torebki i butów oraz torebki z butami (kolorystycznie i fakturowo) to pomysły całkiem niedobre. Jeżeli stawiałaś na czerń i biel to mogłaś do końca poprowadzić klasycznie, a jeśli chciałaś zaszaleć to proponuję dobranie akcesoriów w podobnym stylu. Po za tym strasznie razi mnie ten żółty lakier. 



Każda rzecz z osobna jest ciekawa, jednak wszystkie razem tworzą masło maślane. Proponuję zostawienie dwóch rzeczy, np. spódnicy i butów i dobranie bardziej eleganckiej torebki, marynarki. W ten sposób stworzysz prostą i przejrzystą stylkę, która będzie dobrze się prezentować. W celu ukazania, jak to ma wyglądać, zrobiłam swoją wersję dla Ciebie, lecz z innymi ubraniami.

Jak podobają się wam dzisiejsze metamorfozy? 
Przypominam, że do następnej metki biorę 2. pierwsze osoby, które się zgłoszą. Ludzie z kontem Google+ muszą dać dowód obserwacji. 

Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Po lepiej, zgłaszam się.
    Udało się. :D
    Lawliet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepsze po . I zgłaszam się o ile jeszcze można :)

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej żadna mi się nie podoba a w drugiej lepiej po.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie podobają mi się te metamorfozry...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoboją mi się.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lepiej po , ale przed tragedii nie było ;D
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  7. W 2 po lepiej. W 1 żadna mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej po./

    suzie4994_bvb

    OdpowiedzUsuń
  9. W obu metamorfozach lepiej po ale torba z basics mnie odraża.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie matamorfozy są udane. :) Osobiscie ta pirwsza bardziej mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie, w obu przypadkach przed i po porównywalne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje bardzo za dokonanie metamorfozy na mojej doll :)
    Pozdrawiam,
    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o pierwszą metamorfozę to nie podoba mi się ani przed ani po, natomiast w drugiej zdecydowanie lepiej jest po ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W pierwszej lepiej jest Po, a w drugiej obie stylizacje mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie lepiej w każdej po :d

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze