czwartek, 5 czerwca 2014

YSL - Co kupić i jak to wykorzystać?

Być może wiecie, może i nie - niedawno zaczęło się u mnie to, co w studiach najgorsze, czyli sesja letnia. Nawał prac i egzaminów uniemożliwił mi częste dodawanie postów na blogach. Tanie(u)branie i Ciekawsze Inspiracjum, z pewnością pojawią się dopiero po wszystkich zaliczeniach (czyli około 26 czerwca). Dziś mam dla Was małą rekompensatę, post pisany spontanicznie przy śniadaniu. Jeśli widzieliście już te stylizacje na moim profilu, czy innym blogu to przepraszam i mam nadzieję, że przyjemnie jest zobaczyć je raz jeszcze.

Post trochę jak te kiedyś publikowane na SiMie, pamiętacie je jeszcze...?

Co warto kupić?

Jak zwykle postawiłam na ciemną stronę mocy. W każdej kupionej rzeczy zakochałam się z osobna. Czuję, że to będą prawdziwe perełki w mojej stardollowej szafie.


Ciemny, wyrazisty kolor, lekko opalizujący i wpadający głęboką zieleń. Marynarka z zebrą jest wspaniale "skrojona", kojarzy mi się odrobinę z rzeczami vintage z mięsistego, połyskującego zamszu.  Torebka to kopertówka idealna, żałuję tylko że graficy nie pomyśleli o długim pasku na ramię. Reszta rzeczy jest na tyle funkcjonalna, że wykorzystacie je w praktycznie każdej stylizacji.

Jak to wykorzystać? 



Pierwszy zestaw: Kapelusz - BONJOUR BIZOU | Kurtka, Top - SAINT LAURENT PARIS TRIBUTE | Gorset - WINDOWS ON THE WORLD | Torebka - LIMITED EDITION | Spódnica - IT GIRLS | Pasek - CALLIE'S PICKS | Buty - TINGELING

Drugi zestaw: Kapelusz - BONJOUR BIZOU | Top - BASICS | Top2 - DECADES | Narzuta, torebka, naszyjnik, legginsy - YSL | Buty - BASICS | Okulary - OTTO



Jak widzicie, druga stylizacja to przykład na to, że YSL gra pierwsze skrzypce. Wystarczą najtańsze dodatki, na przykład z BASICS. Marka sama się obroni! :) Czasami warto zainwestować w kilka droższych rzeczy, a później uzupełnić je tymi tanimi, prawda?

Realne propozycje marki:



25 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje. Mi bardziej podoba się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się że pojawił sie taki post. :D Zawsze mam problem co kupic z tributów, bo wszystkiego przeciez nie kupie. I w takich sytuacjach zdaje sie na intuicje innych. :) Parę rzeczy już kupiłam z tych co tutaj przedstawiłaś, ale np. spodni nie, a ten post mnie do nich przekonal ^^ Bardzo ładne stylizacje, ta druga po prostu omomommm.

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego typu artykuły. Kupię proponowane rzeczy i jeszcze kilka tak z własnego gustu. Ciekawe stylizacje, proste, ale bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne stylizacje, muszę kupić jeszcze tą torebkę i leginsy! Bardzo przydatne są tego typu artykuły, prosimy o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykuł, podoba mi sie druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy artykuł, stylizacje cudowne ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście kupiłam sobie niebieską spódniczkę i naszyjnik . Mam zamiar kupić jeszcze top z dziurkami . Stylizacja numer 2 bardziej mi się podoba :)


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post oraz stylizacje ♥ Każda jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie te spodnie są stanowczo za krótkie i dziwnie wygladaja na doll, gdyby były choć troche dłuższe to jeszcze jakoś, no ale cóż. Z rzeczy stąd mam jedynie bolerko które jest przecudowne :) Ale mam zamiar kupić kolie i którąś torebke. Naprawdę uważam że ta kolekcja jest bardzo udana. Osobiście bardziej mi się podoba druga stylizacja, ponieważ jest wyważona. Natomiast na pierwszej za dużo sie dzieje.. jest zebra, dziurki, agrafki. Za dużo :)
    Gaabriielaa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stylizacje, gustowne i szykowne.
    Torebkę mam ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje , bardzo gustowne ;)
    Może coś kupię ..
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam to na stardoll że są tu ciuchy które istnieją w realu

    dominika21blue

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze wszystkich rzeczy, które tu pokazałaś, mam tylko drugą kurtkę. Świetne stylizacje, najlepsza pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, że jest o tym post, bo jeszcze nic nie kupiłam, a teram mogę się przyjrzeć jak dane ubrania się prezentują. Stylizacje bardzo ładne, chociaż bardziej przypadła mi do gustu druga, i chyba tą kurtkę kupię, bo jest najbardziej praktyczna i ma ładny krój.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje boskie. Nie miałam okazji ich widzieć ale cieszę się, że moje oczy je ujrzały ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtkę z zebrą i torebkę już mam, a resztę też planowałam już kupić. Świetne stylizacje, może się zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie z pokazanych rzeczy zamierzam kupić, są świetne! W stylizacjach się zakochałam, druga bardziej mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze