piątek, 24 sierpnia 2012

FAQ- odpowiedzi/pytania

Postanowiłam, że nie będę robić osobnych postów z pytaniami i odpowiedziami. Dlatego jak macie jakieś jeszcze pytania zadajcie je pod tym postem! A teraz odpowiedzi na zadane przez was pytania.




1. Jaki u was na blogu jest szablon??
Niestety nie mam dostępu, by sprawdzić, ale zdaje się iż jest to szablon prosty.
Edit od marunia29: Mamy ustawiony szablon prosty
2. Gra cut it na telefon przeszłam cały pierwszy poziom z 25 poziomami czemu nie mogę robić 2 tego ogólnego ? Drugi jest płatny?
Niestety ta gra nie jest całkowicie darmowa tak jak napisali. Poziom 2 i 3 jest płatny.

3. Jak się dodaje Blog archive i top komentatorów ?
Nie za bardzo rozumiem pytanie. Czy chodzi ci o archiwum bloga i obserwatorów? Bo top komentatorzy jest to konkurs polegający na komentowaniu bloga. Prosiłabym, żebyś pod postem,  dodała swoje pytanie bardziej sprecyzowane :)
Edit od martunia29: Aby dodać archiwum musisz wejść w swój blog następnie w projekt, następnie dodaj gadżet i wyszukaj archwium.

4. Znasz jakiś tanich grafików ?
Takich grafików jest bardzo dużo, lecz nie są to profesjonalne grafiki.  Pod tym adresem może znajdziesz kogoś kto ci zrobi tanio http://graficy-na-stardoll.blogspot.com/view/classic.

5. Jaka liczba jest spoilera?
Ostatni spoiler ma liczbę: 45342

6. Jak się zmienia proxy i czyści historie?
Odpowiedzi na to już na blogu były. Jak się zmienia proxy wejdź TU i TU.  A aby wyczyścić historię wystarczy:
1.       Kliknąć na górnym pasku narzędzi klikną w zakładkę ‘Historia’, a następnie wejść w ‘wyświetl całą historię’.
2.       Po wejściu wyskakuje nam okienko w którym mamy posegregowane na dni i miesiące historię.
3.       Klikamy na każdą z ikonek (dzisiaj, wczoraj, ten miesiąc…) i usuwamy przyciskiem DELETE.

7. Jak na tym blogu można zgłosić się do metamorfozy ??
Na naszym blogu są dwie redaktorki od metamorfoz- Domi_88 i Hela2104 do których bezpośrednio można się skontaktować przez GG (znajdziesz numer w zakładce redakcja). Zazwyczaj robią osobne posty gdzie można się zgłaszać. Jeżeli chcesz się zgłosić do Domi_88 to wejdź  TU -(kliknij),  jeżeli chcesz do  Hela2104 to wejdź tu TU -(kliknij).

8. Da się odzyskać swoje konto na stardoll, jeśli admini usunęli ci je za łamanie zasad?
To też zależy z jakiego powodu ci usunęli konto. Jeżeli za to, że wyłudzasz hasło, grozisz innym itp. są marne szanse i raczej konta nie odzyskasz, ale za to, że np. sprzedajesz coś za realne pieniądze,  coś powyżej 500sd, lub masz jakiś numer kontaktowy w prezentacji lub komuś go piszesz (np.gg, numer telefonu) są szanse.

9. Co znaczy z prowizją i bez prowizji, jeśli ktoś wygra na blogu stardolary?
Prowizja, jest to opłata którą pobiera stardoll, za sprzedaż rzeczy. Prowizja wzrasta wraz z wartością, czyli czym za większą cenę chcesz sprzedać daną rzecz prowizja wzrasta.
Przykładowo:
-Jeżeli ktoś wygrywa 28 sd z wliczoną prowizją musi patrzeć na rubrykę ‘Cena starbazar’  i wtedy niestety część wygranego jest mniejsza i z wygranej zostaje mu tylko 25sd.
-Jeżeli ktoś wygrywa 25 sd bez prowizji to nic nie traci i patrzy na rubrykę ‘twoja część’ wtedy osoba organizująca płaci więcej, a nasza wygrana się nie zmienia.



10. Czy podkardaliście kiedyś obrazki z innego bloga, nie podpisując tego?
Gdybyśmy tak robili, to nie zaszlibyśmy tak daleko, a blog nie robiłby się coraz sławniejszy. Tym byśmy zniszczyli sobie tylko reputację, a tego nie chcemy.

11. Jaka była przyczyna założenia tego bloga?
Jedną z przyczyn było to iż www.stardoll-domimiaa.blogspot.com został usunięty, dlatego właścicielka założyła właśnie ten blog. Ale też z chęci pisania o stardoll.

12. Wiesz może jaki jest jeden z najcenniejszych ubrań na stardoll ?
Z tego co słyszałam to kiedyś na stardoll ukazała się bluzka ze sklepu DKNY, jednak po godzinie zniknęła i mało osób ją kupiło. Z czego ja wiem jest warta kilkaset złotych ;)

13. Jak można wrzucić zdjęcie do internetu żeby miał własny link . Bo chcę do konkursu a potrzebują link ??
Każdy wrzucony przez ciebie obrazek do internetu (nie ważne czy to na bloga, czy na inną stronę), automatycznie dostaje własny link. Do takich konkursów organizatorzy szczególnie życzą sobie, aby obrazki były wstawiane na stronach takich jak: imageshack.us lub tinypic.com. Link do obrazka znajdziesz na górze w wyszukiwarce (tam będzie adres). Lub klikając na obrazek prawym przyciskiem myszki i wciskając ‘kopiuj adres obrazka’.
14. Ja mam pytanie czemu nie mozna sprzedawac rzeczy z kohl's i otto? zalega mi tego troche w szafie i chce sprzedac, do adminow pisalam pare razy w tej sprawie ale nie odezwali sie :/
No niestety w tej sprawie pomóc ci zbytnio nie mogę.  Wiem praktycznie tyle co ty na ten temat. Sklep OTTO nie jest sklepem polskim, dlatego rzeczy mogą nie dać się sprzedać w naszym kraju, lecz co do kohl’s, to nie mam pojęcia, jest to stary sklep tak samo jak DKNY i ELLE, ale czemu nie można sprzedawać to nie wiem. Jedyne co to, musisz nie dawać adminom spokoju, może w końcu odpiszą.

15. Czy admini sponsorowali wam jakąs loterie ? Jak tak jak to dokonaliście .
Nie, wszystkie loterie, konkursy itp. są z naszych oszczędności, lub czytelników, którzy chcieli coś zasponsorować. Zdarza się, że admini coś sponsorują, ale to są rzadkości. Wystarczy napisać do adminów z prośbą, może się zgodzą.

16. Dostanę link do pierwszego posta na blogu ?
Oczywiście: KLIKNIJ TUTAJ!

18 komentarzy:

  1. Dzięki za udzielenie odpowiedzi mam pytanie czy 'spamowanie' jest zabronione ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez dziekuje) niemam pytan :)

    diana1010
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  3. Podaj link do numeru dzisiejszego spoilera?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam pytanie jak to możliwe że wczoraj czy przedwczoraj mialam na sprzedaż w bazarze do wyboru około 10 stron a teraz mogę nie całą jedna chodź nadal mam pozostałe rzeczy?
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pytań.

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba już zadałam :D
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nie ma ( lub ja nie widzę ) zakładki LE Internior ?
    Oraz czy wnętrza le się da sprzedawać

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie przychodzi mi na myśl :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pytań :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam żadnych pytań.



    MissWemona59

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze