wtorek, 21 sierpnia 2012

Met. nr 10 KamilaxP


przed : Pierwszą rzeczą, która mnie razi są te cienkie brwi, jakie robią sobie starsze kobiety. Drugim minusem jest to, że fryzura i brwi są różnych kolorów ( co nie wygląda ładnie ). Ogólnie makijaż z daleka wygląda nawet ładnie gdyby nie to, że policzki są brzydko przyciemnione  a oczy nierówno pomalowane. Przejścia między cieniami też nie są najlepsze. Części twarzy ( oprócz brwi ) są dobre. Jednak Twoja lalka ma to coś, co nie wszystkie dollki mają, więc moja ocena będzie pozytywna 6,5 / 10 p

po : Do makijażu musiałam użyć tych samych kosmetyków, bo nie masz ich za wiele ( jesteś ss, a teraz jest promocja, więc dokup sobie kilka ). Oczy obmalowałam fioletowym eyelinerem. Powieki pomalowałam w odwrotnej kolejności do Ciebie, dzięki czemu medoll wygląda młodziej. Usta musnęłam przezroczystym błyszczykiem. Na koniec dałam Twojej lalce fryzurę, która przykrywa te brwi.





przed : Strój jest nieco lepszy od twarzy :)  Nie za bardzo mi się podoba. Ta spódniczka w ogóle nie pasuje i psuje cały stworzony przez Ciebie efekt - bardzo obciąża dół, a po za tym jest w niepasującym odcieniu . Gdybyś dała czarną spódnicę o innym kroju byłabym skłonna o wiele podwyższyć Ci ocenę. Brakuje mi też jakiś dodatków, jak : torebka, naszyjnik czy bransoletka 7 / 10 p

po : Stylizacja o wiele bardziej delikatna. Udało mi się stworzyć ubiór delikatny i letni, mimo że bluzka jest dość ciężka.  Chętnie zmieniłabym te buty na jakieś szpilki, ale niestety nie miałaś żadnych jasnych.




Razem uzbierałaś 13,5 p.

Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

26 komentarzy:

  1. Chciała bym zgłośić się do metamorfozy , nick Belladonnaxd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Majkijaż bardziej podoba mi się po a stylizacja nie podoba mi się żadna

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż lepszy jest po, stylyzacja również lepsza jest po, tylko te buty nie pasują
    kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę się zgłosić
    na stardoll kemi14

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja po jest na pewno lepsza od tej przed. Po jest spójna stylistycznie i kolorystycznie czego o pierwszej powiedzieć nie można.

    Natomiast głowa przed wydaje się ciekawsza jest taka nie banalna mimo pewnych niedociągnięć. Po jest bardziej typowa, bliższa klasycznemu kanonowi urody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż przed mi się nie podoba, po jest 100 razy lepiej. Co do stroju mam mieszane uczucia.Jeden i drugi mnie szczególnie nie zachwyca. Przed fajna jest góra, ale reszta nie bardzo pasuje, zaś po nie jestem przekonana, co do pereł, oksforek i spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż bardziej po mi sie podoba, a strój i przed i po ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  8. . siemka :) Chciałam zgłościć się do metamorfozy :)

    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna metamorfoza . Zdecydowanie jest lepsza po. : 3

    OdpowiedzUsuń
  10. przed:
    makijaż jest ciekawy ale nie podoba mi się użycie włosów i brwi są okropne :P
    po:
    makijaż jest bardzo ładny :) pasują włosy :)
    przed:
    nic nie pasuje do siebie... nie podoba mi się
    po:
    ładnie i prosto ale buty nie pasują i makijaż niestety
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  11. O wiele lepiej, aczkolwiek nie ubrałabym ani nie umalowałabym się tak. :)

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za metke ; )
    Przyznam makijaz po jest ładniejszy ale trudno go będzie odtworzyc ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za metke ; )
    Przyznam makijaz po jest ładniejszy ale trudno go będzie odtworzyc ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. A mozna sie zgłaszac do metamorfoz? ja bym sie chetnie zglosila jak mozna xD Mam duzo ubran, kosmetkow tez jest calkiem sporo, w razie czego moge dokupic xD

    Black_queen2

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do makijażu - jest znacznie lepiej PO, tylko te policzki.
    Strój nie podoba mi się ani przed, ani po.

    OdpowiedzUsuń
  16. Po oczywiście ładniej xD mogę też metamorfozę? :p
    error

    OdpowiedzUsuń
  17. Po i sama chcialam sie zglosic do metamorfozy ;)

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym zgłośić się do metamorfozy))

    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ładna...

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze