poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Metamorfoza acia9811


PRZED:

Makijaż: Czy ty chcesz bym ja dostała zawału?! Dziewczyno, co ty z siebie zrobiłaś?! Taka sztuczna panienka z tysiącem sztucznych rzęs nierównym makijażem i fryzurą która w połączeniu z tym wszystkim wygląda odstraszająco. Jeśli chodzi o części twarzy to nic mi się nie podoba. ;/ W ogóle nic do siebie nie pasuje. ;/

Strój: Jest lepiej niż makijaż, ale i tak nie zachwyca. Jest po postu założone pod kolor i nie ma tu żadnego szczegółu który nie jest prosty. Na twoim miejscu podkreśliłabym talię paskiem, dodałabym coś do butów, najlepiej podkolanówki do tego szelki, torebka i może coś na głowę, by nie było tak pusto i nudno. ;/


PO:

Makijaż: Postawiłam na kolory pasujące do stylizacji. Najpierw pomalowałam na błękitno, potem na ciemniejszy niebieski, a potem na jasny zielony i z dołu leciutko czarnym. Potem leciutko pomalowałam zewnętrzne kąciki oka tuszem, a policzki musnęłam pudrem. Miałam problem z częściami twarzy, gdyż w większości się nie łączą.

Strój: Nie było trudno, bo od razu miałam pomysł. Zaczęłam na tęczowych spodniach, jednak nie znalazłam odpowiednich rzeczy by je z czymś połączyć. Po przeszukaniu twojej niewielkiej szafy postanowiłam na całkowicie inną kolorystykę i myślę, że wszystko się skomponowało. Proponowałabym Ci kupić paski, torebki i jakieś koszulki oraz kurtki :)



Co Wy myślicie o jej przemianie? Która wersja lepsza? PRZED czy PO?
wyraźcie swoją opinię w komentarzach :)

Pozdrawiam, Domi_88

19 komentarzy:

  1. Jak dla mnie oczy po wyglądają strasznie, ogólnie bardzo nie lubie tych oczu bo mają takie okropne rzęsy, wcześniej kiedy ona nałożyła sztuczne rzęsy te oczy jeszcze jakoś wyglądały a teraz są straszne.
    CO do stroju podoba mi się bardziej po ale te zmutowane buty są straszne ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie ubranie jest lepsze przed, a makijaż w obu jest brzydki
    kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się ani przed ani po

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś do mnie ta metamorfoza nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się i przed i po.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę dużo jest negatywnych opinii, jednak niewiele z nich jest uzasadnionych, co po prostu powinno moim zdaniem sie znaleźc, bo jak się komuś coś nie podoba to się zwykle mówki czemu.
    Przypomnieć także chciałam, że z rzeczy w jej szafie nie było łatwo czegoś efektownego skleić oraz ze względu na części twarzy ciężko było mi (szczególnie oczy) stworzyć makijaż i lalkę która by zachwycała..


    PROSZĘ ABY: następne osoby które wyrażać będą negatywne opinię uzasadniały swoją wypowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. O wiele lepiej wygląda, wielka poprawa ^^

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  8. przed:
    ciekawa kolorystyka ale strasznie pusto...
    przed:
    nienawidzę sztucznych rzęs! makijaż średnio pasuje do stylizacji
    po:
    kapelusz w ogóle nie pasuje i psuje cały efekt...
    po:
    ładny i delikatny, pasuje do stylizacji :) jest ok
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko mi będzie ocenić efekt Twojej pracy z uwagi na to, że kompletnie nie podoba mi się poddana metamorfozie dollka. Zacznę od tego, że makijaż przed jest straszny. Nie znoszę tych sztucznych rzęs, a ich nadmiar jest po prostu przytłaczający. Strój mógłby być, ale szału nie ma. Po jest lepiej, choć strój też nie powala na kolana, ale może nic więcej nie mogłaś zrobić, nie czepiam sie. Makijaż po jest natomiast 100 razy lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. W ubraniowej lepiej przed , ale w makijazowej po i tyle :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczy Przed są okropne...Noo makjaz jest ładny ale te oczy...
    Po jest DUŻO lepiej ; )
    Stylizacja bardziej spodobała mi sie przed ale po tez ładnie.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  12. Okropne oczy i usta. -.- Dlatego lalka nie wygląda dobrze ani przed, ani po. Twarz doll wydaje się pusta. Jeżeli się nie mylę to nie ma pudru.
    Co do stylizacji.
    Przed: Widać braki. I to dużo braków. Pasek, torebka, bransoletka/naszyjnik. Według mnie buty nie pasują, są za ciężkie do tej stylizacji.
    Po: Kapelusz wygląda okropnie. Powinien być mniejszy, osadzony niżej lub w ogóle zdjęty. Torba według mnie nie pasuje, tak samo bluzka.

    Tyle ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się ani przed ani po nie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przypadła mi do gustu ta metamorfoza :c

    OdpowiedzUsuń
  15. nie trawie tych sztucznych rzęs

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze