sobota, 25 sierpnia 2012

Metamorfoza - asiulinda2000


PRZED

Makijaż: Jak dla mnie całkiem nie ten styl. Mało kobieco, co moim zdaniem powinno być zawsze na pierwszym miejscu, bo przecież może być kobieco i z charakterem. Jeśli chodzi o całość medoll to nie jest brzydko, a oryginalnie i nawet mi się podoba, ale makijaż jest tutaj nie równy, co psuje wszystko. Ten błąd naprawia ciekawe wykorzystanie kłów wampirzych, w wewnętrznych kącikach oczu. Zdjęłam bym zielony kolczyk i dodałabym trochę koloru :)
Strój: Stylizacja całkiem nie w moim stylu. Za mało oryginalna, skromna i taka bez wnętrza. Nie będę jakoś bardzo opisywać bo wszystko widać. Wspomnieć mogę tylko, że buty tutaj w ogóle nie pasują.



PO:

Strój: Zaczęłam właśnie od niego. Postanowiłam udowodnić Ci że można wyglądać nie banalnie i też jakoś nie bardzo kobieco. (teraz dopiero zauważyłam, że czarna koszulka wystaje, ale można użyć innej czarnej, przepraszam, za ten malutki błąd) Mimo wszystko wracając do stylizacji, dałam mocny kolor który połączyłam z czernią, brązem i ćwiekami na czapce DIY- zrobiłam ją z czapki zimowej i opaski ćwiekowej, pasku i koszulce siateczkowej, która od razu zmienia koncepcje outfitsu. Jeśli chodzi o marynarkę, która jest w kolorze burej kawy, myślę, że dobrze komponuje się z kolorem spodni. Brąz który pojawia się na torebce i butach to nie odłączny dodatek, i ważna zasada! Jakiego koloru buty, takiego torebka :) Pamiętajcie!

Makijaż: Tworzyłam go w oparciu o stylizację. Brąz włosów myślę, że będzie idealnie pasować do koloru butów i torebki :) Jeśli chodzi o makijaż, użyłam do niego cieni w kolorze: pomarańczu, żółci, różu i cielistego różu. Na usta położyłam najjaśniejszą szminkę jaką posiadałaś, a policzki lekko podkreśliłam różem. Starałam się trzymać w twoim stylu, jeśli chodzi o fryzurę, mam na myśli krótkie cięcie.



Więc jak się Wam i Tobie oczywiście podoba? :)
Uważacie, że lepsza wersja jest PRZED czy PO?

Pozdrawiam, Domi_88


24 komentarze:

  1. wersja przed podoba mi się bardziej :>
    kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  2. . wersja po, jest o wiele lepsza :P

    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  3. obie wersje sa spoko) ale mi sie zdaje ze stylizacja po jest bardziej zywa i ciekawa) makijaz podoba mi sie tez po) taki jesiennnnnyy:D

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  4. Po jest bardziej dziewczęco, i bardziej podoba mi sie wersja Po

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele zmieniłaś, o wiele ładniej wygląda ^^

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po mi się bardziej podoba

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się obydwie :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie po , ale z kolczykami byłoby w jej stylu . stylizacja po bardzo mi się podoba , jest nie banalna : D

    OdpowiedzUsuń
  9. P jest ladniejsza ale bez tego na glowie :D

    lolasno

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo lepiej PO, zarówno makijaż jak i ubiór. Wcześniej było bardzo chłopięco, później jest urokliwie, kolorowo - dobra robota ! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. przed:
    strasznie pusto!
    przed:
    ładny makijaż ale tych kłów tam bym nie dawałam :P
    po:
    za dużo wszystkiego i przez to efekt jest straszny
    po:
    ciekawy i kolorowy :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  12. Lalka nie jest banalna, nie taka jak wszystkie, co jest oczywiście plusem. Jednak było można dopracować stylizację, jak i wygląd twarzy.
    Po nie podoba mi się stylizacja. Czemu? Nie wiem, jakoś tak po prostu. Natomiast makijaż jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja przed jest narmalna zwykła bluzka i spodnie.
    Makijaż - nic specjalnego niczym nie zachwyca...
    Po jest 100 razy lepiej!
    Odważna i ciekawa stylizacja i żywy makijaz cudo!.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  14. to nie moj styl, ale gdybym osobiście miała wybierać, to wybrałabym wersje nr.2. Wolę elegancki styl, więc ta bardziej przypadła mi do gustu:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, żę lepsza jest wersja po...
    Ale w obu wersjach dziewczyna ma pazura:)
    ChOcoLaTEcece

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie lepsze po .
    12jula12_1997

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem pod wrażeniem świetnego makijażu ;o

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie mi się podobają jednak makijaż PO jest zdecydowanie moim faworytem :D Świetna kolorystyka.

    kasia15z

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba, zdecydowanie PO :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze