czwartek, 23 sierpnia 2012

Nowa kolekcja JCP

Ubrania ze spoilerów pochodzą ze sklepu niedostępnego dla Polski. Można kupić je poprzez ten link -KLIK
Na metce nie wyskakuje mi nazwa sklepu, ale wydaje mi się, że to jest JCP. Większość rzeczy jest za sm. Ceny wahają się od 3 do 6sd oraz od 45 do 65sm. Podoba wam się coś? Zamierzacie kupić?

_____________
Płatna reklama:
Czy posiadasz już swój bilet do piekła? Nie? A wiec na co czekasz?  
Wejdź już teraz na ticket--to--hell.blogspot.com Weź udział w loterii i sprawdź się jako redaktor.

21 komentarzy:

  1. nic mi sie nie podoba :P wiec raczej nie kupie :PPpP

    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się jeansy, długa spódnica i krótka niebieska

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka fajnych rzeczy, pewnie coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nic nie kupię

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeansy są całkiem przyzwoite. Ja kupiłam tą beżowo białą bluzkę ;) reszta raczej nie w moim typie ;)

    kasia15z

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy sa ładne ; )

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzę na pewno ale czy coś kupię to nie jestem, pewna :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupiłam już spodnie i bluzkę, myślę że jeszcze kupię pare rzeczy z tej kolekcji
    kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam żakiecik! :)


    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta szara kurtka może się do czegoś przydać, ale nie sprawdzałam jeszcze ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie kupię, oszczędzam! ;)

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodałam na listę życzeń 3 rzeczy.
    czerwone spodnie
    bluzkę z ustami
    i szarą spódniczkę, która ejst na przedstwionej doll. myślę że kupię te 3 rzeczy, ale na razie nie mam wystarczających środków. :/ ale już neidługo ^^
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się spódniczka szara, którą połączyłaś z żakietem.

    Kifot

    OdpowiedzUsuń
  15. zobacze jak będzie wyglądać na lalce

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nic. Nie ma nic interesującego..

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze