piątek, 24 sierpnia 2012

Nowość- Oceny 'Karier'- zgłoszenia


Dzisiaj wpadłam na pewien pomysł. Rozmyślałam nad tymi nowymi działami, chciałam, aby był to dział, którego nie ma na innych blogach, lub jest rzadko spotykany. Wymyśliłam oceny 'Karier'. Chyba wiecie co to jest. Niestety kosztuje dużo, ale zauważyłam, że duża ilość użytkowników stardoll je ma.

Co oceniam?
1. Pokój (pomysłowość, oryginalność itp.)
2. Prezentację (czy zachęca itp.)
3. Portfolio (ilość wykonanych stylizacji, styl itp.)

Podoba Ci się pomysł? Zgłoś się!
Jest tylko jeden warunek: MUSISZ OBSERWOWAĆ BLOG!

Pierwsze oceny ukażą się 31.08.2012r. (piątek) o 18:00


KOLEJKA:
1. Regina1321
2. wampirkas
3. oliwcia_paris
4. 1kw
5. Metalka777
6. lolasno
7.  MissGirls150
8. AvrilRamona13
9. wika425
10. kia_07
11. .Sascha.Strunin
12. KamilaxP
13. Sandrusia1496
14.  ChOcoLaTEcece
15. Rose4400
16.  Hermionapotter3
17. Bobernaukowiec
18. szalona-lola
19. karola97xd
20. YuukiCross_
21. SpokojnaMania
22. Magazynka00
23. karola97xd
24. niunia0010
25. Black_queen2
26. MissWemona59
...

38 komentarzy:

  1. Nie zgłaszam się na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zg sie ale nie oceń mnie za surowo :]
    1kw

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, obserwuję jako emily456

    MissGirls150

    Tylko, że przy każdej nowej stylizacji usuwa mi tą, która jest najstarsza

    OdpowiedzUsuń
  4. A co tam... zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!!

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Mój nick to ChOcoLaTEcece

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    ciekawy pomysł

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ^^

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł, ale ja się nie zgłaszam bo nie zakupiłam :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  11. omomomom Jestem w kolejce! ;D
    Alle czad !! =]

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, bo moje wydajke mi się "całkiem ok", ale ilością kupionych storjów to nie owocuje. chętnie się dowiem co jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zgłaszam się, nie mam studia kariery :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiego pomysłu nie widziałam na żadnym blogu ;) Jednak nie zgłoszę się, bo nie wykupiłam 'Kariery'.

    OdpowiedzUsuń
  16. gdybym miała karierę pewnie bym się zglosiła,no ale niestety:D może kiedyś będzie okazja:D
    powodzenia innym zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł i chociaż nie mam studia kariery chętnie poczytam oceny innych :D

    kasia15z

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :-)

    Magazynka00

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.

    MissWemona59

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ! Zuzia199

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze