piątek, 17 sierpnia 2012

Spoilery


Podoba wam się coś?

29 komentarzy:

  1. czerwone buty na koturnie wyglądają fajnie
    kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązowe i różowe buty na płaskim obcasie będą moje! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się fioletowa sukienka ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna spódniczka ;]


    MartiHumanoid

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę kilka ubrań co raczej kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta biała koszula z niebieskim paskiem i czarna spódniczka.Ciekawe do jakiego sklepu wejdą?:)

    petpartyGirl5

    OdpowiedzUsuń
  7. nic za bardzo mi nie wpadło w oko...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi się za bardzo nie podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic szczególnego, ale zobaczymy jak się pojawią w starplazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna spódnica i blade sneakersy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobaja mi sie przedostatnie spodnie ; )

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  12. łał śliczne te niektóre rzeczy większość zapowiada się ciekawie
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka rzeczy są nawet spoooko :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnóstwo fajnych rzeczy :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  15. czarna spódniczka *_*

    Gepardusia

    OdpowiedzUsuń
  16. mi czarna spódniczka, i różowa koszulka-ta ciemniejsza;D

    OdpowiedzUsuń
  17. jest kilka rzeczy wartych uwagi, np biała koszula, czy sznurowane buty

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic szczególnego nie wpadło mi w oko

    -,-

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie są świetne.Reszta mi się nie podoba

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  20. Różowa bluzka jest całkiem przydatna :D

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadło mi kilka rzeczy w oko np. czarna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. różowa wiązana bluzka jest piękna ...OlKa

    OdpowiedzUsuń
  23. Fioletowa sukienka jest zajebiszcza, nie mogę się doczekać kiedy wejdzie do starplazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie za bardzo..

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze