czwartek, 16 sierpnia 2012

Wyniki

10sd w mk wygrywają KamilaxP, ...OlKaGabixis
12sd na ten wybór dna mychorek1
Po nagrody zgłaszajcie się do mnie wciągu 48h.

Najlepszymi komentatorami dwu tygodnia 23.07-05.08 są:
Gratuluję wygrywacie 50sd.
Po odbiór nagrody zgłoście się do mnie w ciągu 48h!!!
Zarezerwujcie coś dla mnie za 50sd włącznie z prowizją.


Najlepszymi komentatorami tygodnia 06.08- 12.08 są:

 Gratuluję wygrywacie 50sd.
Po odbiór nagrody zgłoście się do mnie w ciągu 48h!!!
Zarezerwujcie coś dla mnie za 50sd włącznie z prowizją stardoll.

Resztę wyników podam jutro :) 
Pozdrawiam : Martunia29

25 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuje ;)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję ;* <33

    OdpowiedzUsuń
  3. o wyniki 1 bardzi się cieszę :) i gratuluję całej reszcie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się bardzo starałam i cały czas komentuje blog i wogule ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję i gratulacje dla pozostałych osób :)

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulejszyn!!!

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze