niedziela, 23 czerwca 2013

Up and Down

Witajcie! W dzisiejszym Up and Down jak zwykle 4 rzeczy, ale w następnym artykule z tego działu mam zamiar powiększyć zakres ubrań.
__

Frankie Morello - Standoff Robe
Świetny cardigan. Kiedyś był do znalezienia w małej cenie, ale teraz jego cena urosła. Minimalnie możemy go kupić za 100sd, lecz niektórzy liczą sobie więcej.

Antidote - Multi Print Skirt
Biało-czarna spódnica, hit tego sezonu, a na dodatek z limitowanego sklepu. Co jeszcze? Tylko w tym problem, że w bazarze za często jej nie spotkamy. Chociaż jej cena wynosi 300sd.

Jean Paul Gaurtier - Watch Out Bottoms
Markowe... Nie wiadomo co. Dla innych może wyglądać jak pielucha, dla innych jak majtki, ale trudno jest to określić. Pomimo tego, iż są z Tribute to i tak nie osiągnęły wybitnej ceny, bo to tylko 50sd.

Archive - Blonde Ambition Dress
Śliczna biała sukienka z printem. Kiedyś była sporo warta, ale tutaj następuje częsty scenariusz, weszła do Archive. I choć od tego czasu minęło sporo miesięcy, to i tak kupimy ją za 20sd.

I jak podoba wam się kolejny artykuł z serii Up&Down?
Co chcielibyście ujrzeć w następnym artykule?

Pozdrawiam/Dominik.

37 komentarzy:

  1. fajna spódniczka z antidote
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny artykuł :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielbię serię tych artykułów. *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię tą serię ;P

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę poszukać tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pierwszy blazer. Chciałabym mieć sukienke. Spódniczka mnie aż tak nie zachwyciła, a pielucha jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może w następnym artykule napiszesz o Modern Moto Jkt z Elle? ;>
    (pisz dłuższe opisy, ponieważ o wiele lepiej się je czyta)

    OlaStawik

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedynie czarny blazer, gratuluję artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  9. boski jest ten cardigan <3 spódniczka też ładna
    nic nie posiadam
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko cardigan. Muszę poszukać tej sukienki z Archive

    OdpowiedzUsuń
  11. Opisałeś bardzo słabe rzeczy, bardziej interesują mnie ceny LE itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny artykuł. Najbardziej podoba mi się Frankie Morello - Standoff Robe chyba go kupię ; ) W następnym artykule może jakieś HB. Pozdrawiam.

    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  13. JA BYM NA TWOIM MIEJSCY NIE DODAWAŁ BO COŚ MI SIĘ WYDAJE ŻE HIT CZY KIT SIĘ POJAWI Z BARDZO PODOBNYMI CIUCHAMI ALE POD ZMIENIONĄ NAZWĄ! Będzie Cardigan z ELLE warty 846sd, Spódniczka z DKNY za 8 sd, Pielucha z Golden Sandals za 84932 sd oraz sukienka z LE za 596 sd!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest ładna, chętnie bym kupiła w sumie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. elle, i sk8 coś nta kiego (czapka, skarpeta)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam płaszczyk i spódnicę z Antidote :3

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka mi się nie podoba, mam pierwszą rzecz, znalazłam za 27sd :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny artykuł.. ;]

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest świetna. Postaram się jej poszukać : D

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa cen: komina DKNY, czarnej spódnicy Mortall Kiss, sukienki "Shirley" ze Stylein i sukienek czarno-szarej i biało-szarej z AmyClarie. :)
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  21. Za frankie morello ludzie bardzo dużo chcą. Mnie naprawdę dziwi ta ich nachalność na sd.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym mieć blazer z Frankie Morello, lecz niestety widuję tylko po mocno zawyżonych cenach.Napewno kupię sukienkę,jeśli tylko natknę się na nią w bazarze :D Spódnica ładna,ale nie za specjalnie mi się podoba,a pielucha? Mówi sama za siebie.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja znowu proszę o rzeczy z Amy Claire. ; )

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam cardigan z Frankie Morello :D Jeden z moich ulubionych ciuszków :D
    Spódnica z Antidote jest bardzo fajna :/

    OdpowiedzUsuń
  25. MAM KARDIGAN FRANKIE M. SPRZEDAM. CENA DO USTALENIA :D

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak szczerze mówiąc to ten cardigan wcale nie jest taki świetny. Użyłam go może raz czy dwa i leży w szafie.
    Podoba mi się spódniczka, sukienka taka tam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka Antidote ...ach moje marzenie .



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  28. Super artykuł, nic nie mam.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  29. mam tylko cardigan, bardzo go lubię i nie chcę sprzedawać.
    Spódniczka ma świetny print i chętnie bym ją kupiła. Za to majtki z JPG są straszne, nie wiem komu może się to podobać?

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi sie cardiagan. Chętnie kupię. moze w następnym artykule napisz o kurtce czarnej z kwiatami Floral Pleather Jkt ona była w archive.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze