wtorek, 6 sierpnia 2013

Ciekawszy przegląd sklepów

Witajcie, myślę, że ciuchy z  przeglądu w tym tygodniu nie będą dla was zaskoczeniem. Zapraszam.


B.BIZOU( Nolita Moto Jacket) 14sd: Czarna uniwersalna ramoneska niezbędnik każdej szafy. Troszkę przypomina kurtkę z przedostatniej dostawy LE. Jest genialnym dodatkiem do niedokończonej jeszcze stylizacji, doda jej pazura.

B.BIZOU( Tompkin Square Dark Jacket) 14sd: kolejna kultowa kurtka. Do starplazy trafiła w dwóch kolorach, jasnym i ciemnym, polecam zakup obydwu. Dziury i przetarcia sprawiają, ze kurtka staje się jeszcze ciekawsza, i ożywia nudną stylizację.

TINGELING( Salvador Halter Top) 9sd: Piękny, kolorowy top, idealny do letnich stylizacji, ma ciekawa fakturę przez co niej jest nudny i monotonny.

B.BIZOU( Dark Cutoff Shorts) 11sd: Mamy sezon wakacyjny więc bez szortów się nie obejdzie. Na stardoll zawsze brakowało porządzenie zrobionych ładnych i estetycznych spodenek, no i nareszcie się doczekaliśmy, te również są w dwóch kolor i również polecam zakup obydwu.



PIERWSZA STYLIZACA: Postawiam na czerń i biel, tak jak pisałam wyżej kurtka jest tutaj dodatkiem, który zamyka stylizację w ładną spójną całość.

DRUGA STYLIZACJA: W tej stylizacji połączyłam kolor jeansu z turkusem, i skontrastowałam wszystko czarnymi elementami, Stylizacja jest prosta ale bardzo kobieca.

TRZECIA STYLIZACJA: Postawiłam na schematyczne połączenie kolorów, spódnica pasuje do bluzki, tak samo jak buty, a czarna kopertówka współgra z wykończeniem topu. Tak kolorowa  stylizacja jest idealna na ciepłe dni.

CZWARTA STYLIZACJA:  Tym razem coś rockowego, i tu występuje wcześniej wspomniana kurtka, żeby podkreślić całość. Do ożywienia stylizacji wybrałam czerwone dodatki, swoją drogą znalazłam tę Bandamę w starplazie, a byłam pewna że została wycofana...

Pozdrawiam, Justyna.
 
EDIT:  3 top, można nadal kupować, znajdziecie go przez wyszukiwarkę w katalogu wybierając z opcji sklepów TINGELING. 

45 komentarzy:

  1. Skąd jest plecak w drugiej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnej rzeczy nie mam

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  3. @Dusiolla

    Niestety, ale nie wiem, torba jest No name, ale na pewno jest gdzieś w plazie bo nie można jej sprzedawać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie jak nazywa się bluzka z trzeciej stylizacji? Ta czerwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej rzeczy niemam... Podoba mi się tylko pierwsza stylizacja :))

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @stylowe
    Dzięki, znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje lepsze niz tydzien temu. Mam w planach kupić czarną kurtkę i spodenki ale moze skuszę sie jeszce na dzinsową kurteczkę.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje. Na pewno kupię tą czerwoną bandamę. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 2 w jasniejszej wersji. 1 i 2 stylka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie . Ostatnia najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie . Ostatnia najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i trzecia stylizacja śliczna ! *.*

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne stylizacje ,po za ta z długą spodnica wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm.. Śliczna ta pierwsze stylizacja ! ♥

    GoldenDaytona

    OdpowiedzUsuń
  16. mam jak na razie tylko czarną kurtkę ale mam jeszcze w planach pozostałe rzeczy z bizou
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę znaleźć tej bluzki z trzeciej stylizacji...
    Proszę pomóżcie!

    krysiaczka

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie kupiłaś te spodnie z drugiej stylki?

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza i czwarta stylizacja mi się podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny wybór rzeczy, stylizacje są mega, muszę tylko jeszcze zainwestować w tą bluzeczkę, poza tym wszystko mam :)



    julia.star-doll
    ~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się artykuł, miło się czyta :) Rzeczywiście, ubrania nie są dla mnie zaskoczeniem, ale stylizacje są niebanalne - takich jeszcze nigdzie nie wdziałam - za to duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  22. @Dusiolla

    Torba jest z dawnego Fudge, pamiętam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne stylizację

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że 3 topu nie można kupić..

    OdpowiedzUsuń
  25. @Nuoki / littels10

    top możesz kupić, w katalogu wyszukasz go przez opcje sklep- Tingeling :D


    Pozdrawiam, fioletowaszafa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wszystkie ubrania oprócz bluzki z Tingeling :) Stylizacje są ciekawe,najbardziej podoba mi się pierwsza i druga :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie podoba mi się top z Tingeling, ale wszytskie pozostałe rzeczy już dawno kupiłam ;)
    Pierwsza stylizacja jest super, prosty czarno-biały zestaw to jest to! Reszta mi się nie podoba, a buty w 3 stylizacji są wyjątkowo szpetna, powinnaś je jak najszybciej wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzecia stylizacja jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  29. stał się bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  30. @Dusiolla Archive ! wiem o robiła zakupy w starbazzarze i natrafiłam na ten plecak , można go kupić za około 10 SD.
    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsza, druga i czwarta stylizacja piękne. Bardzo fajny przegląd.

    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pierwsze dwie kurteczki i planuje kupić bluzkę :) Fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się druga i trzecia (kołnierzyk wygląda jakby był "przyszyty" do bluzki co daje świetny efekt).

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza stylizacja - piękna, ale nudna. Dlaczego? Już ją kiedyś widziałam. Na konkursie albo w Twoim apartamencie. Dlatego.
    Druga. Miejsca, ale spodnie nadają elegancji. Kolorystycznie jest świetna, pod względem krojów także.
    W trzeciej użyłaś spódnicy, którą bardzo lubię, bluzka jest cudowna, tylko buty mi jakoś nie pasują, przydałyby się jakieś z czubkiem, ale o tym samym kolorze. Ostatnia stylizacja nie jest w ,moim stylu, ale czerwone sznurówki i bandanka są strzałem w dziesiątkę. Spodenki i kurtka to norma. Teraz prawie każdy ma ją w szafie.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się pierwsza, druga i czwarta, ta trzecia tak średnio, ale nie jest zła :)

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się ostatnia stylizacja, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczy są fajne, wszystkie oprócz bluski mam, co do stylizacji, żadna nie przypadła mi do gustu.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze