niedziela, 22 września 2013

Strój Tygodnia - kesha077

W tym tygodniu poszukiwałam stylizacji z jakąś rzeczą z nowej kolekcji LE. Moją uwagę przykuł set keshy007. Świetnie przemyślany, całość bardzo fajnie się prezentuje. Plus za dopasowany makijaż. Fiolet z czernią - chyba każdy  z Nas lubi tego typu połączenie. Szczerze przyznam, ze ten top mi się nie podoba, jednak w tym outficie wygląda bardzo ładnie. Jak wrażenia? Zmienilibyście coś?


screen by kesha077

buty nelly.com | torebka windows on the world | sukienka decades  |  spódnica pretty 'n love | top le | sweter fallen angel | pasek wild candy | tatuaże fallen angel, evil panda | czapka orginal future

46 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja bardzo podoba mi się użycie tej bluzeczki
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja !
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, do niczego nie da się przyczepić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic bym nie zmieniała. Pod względem kolorystycznym wszystko pasuje, a złote elementy równoważą stylizację i nie dopuszczają, by była ona nudna. Makijaż, moim zdaniem, perfekcyjny, zaś dobrania dodatków tylko winszować. Zdecydowanie zasługuje na miano stroju tygodnia.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie trochę zbyt 'ciężka'.

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo oryginalna. Bardzo podoba mi się zestawienie czerni z fioletem. Jedyną rzeczą która mi tu nie pasuje, jest czapka.

    panda-stokrokta

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja *.*

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  8. Widiałam już na uz, bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. BArdzo fajny ale jest dal mnie jeden minus, ten strój pogrubia doll.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  10. Czegoś tu jest za dużo, ale całkiem ładna

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :)
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba. :)

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja ! bardzo mi się podoba :)

    agoolka8923

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie, tylko tą czapkę bym zdjęła...

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne wrażenie ☺ Nie zmieniłabym niczego.
    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie jest:> ale buty mi się średnio podobają.

    Padmey

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, idealnie dopasowany makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest wspaniałe! Zazdroszczę takiego wyczucia stylu i umiejętności łączenia ze sobą różnych rzeczy. Brawo!

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie potrafię się tym zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet ładnie to wszystko wygląda. Kocham ten makijaż <3 Łapka w górę.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja jest bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję, za takie wyróżnienie. Ogromnie się cieszę. :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze