piątek, 1 listopada 2013

Halloween'owy look cz.4


1. Sukienka - Archive, Narzutka - Archive, Top - Nicholas Kirkwood Tribute, Maska - Special Offer, Buty - Tingeling

2. Sukienka - Young Hollywood, Koronkowa sukienka - Rio, Kapelusz - Young Hollywood, Kopertówka - Bonjour Bizou, Buty - Young Hollywood

3. Sukienka - Voile Holiday Botique, Top - Archive, Spódnica - Tingeling, Ozdoba na głowę - Tingeling, Buty - Special Offer

Co myślicie o moich halloween'owych stylizacjach? Czekam na wasze komentarze! :) 

41 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizacje. Świetne tło *.* Najbardziej podoba mi się czwarty set, mimo że nie jest koloru czarnego to i tak jest mroczny i wpasowuje się w klimat.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się 1 i 3 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw jest najlepszy ze wszystkich wcześciejszych Halloween'owych Look'ów ;p Zazdroszcze ci tej spódnicy z ostatniej stylizacji, już od dawana ją szukam i bluzki, która jest z nią w zestawie obie są boskie ale na razie ich nigdzie nie widziałam w miarę rozsądnych cnach (czyt. poniżej 600sd) -.- Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co Ci powiem? Znalazłem tą spódnicę za 67 sd kilka miesięcy temu i oczywiście od razu ją zakupiłem! ♥

      Usuń
    2. Wow, szczęście ;p Ja i tak na razie nawet za taką cenę nie mogę jej kupić bo mój akrualny stan konta to 17sd -.- (dziękuje nowej kolekcji Young Hollywood za bankructwo, nie ma to jak w ciągu godziny wydać ponad 1200sd ;p) Nie byłam tak biedna chyba już od dwóch lat xD Ale już jutro będę mieć 300sd bo moje fałszywe konta "dojrzewają" ;p Wybiorę się później na poszukiwania

      Usuń
    3. A mógłbyś mi powiedzieć z jakiego ona jest sklepu? Po sklepach najłatwiej szukać w bazarku ;p

      Usuń
    4. Ta spódnica była w sklepie Tingeling Halloween Couture 2009. Nie wiem, czy Ci się uda znaleźć ją w normalnym sklepie Tingeling, bo ja ją znalazłem w różowym kolorze, haha :D

      Usuń
    5. Dzięki ;) Zobaczymy ale jeszcze nie idę na poszukiwania bo jeszcze bym ją znalazła i nie mogła kupić to byłoby straszne xD

      Usuń
  4. 3 stylizaxja = ♡♥♡♡♥♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♡♡♡
    Pikaczu67

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 zestaw jest piękny :)

    wyspaso

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego ale poprzednie stylizacje podobały mi sie bardziej ...


    alapole

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja nie podoba mi się. Wszystko jest na dźgane, nie pasuje według mnie do siebie. Jedyna rzecz z tej stylizacji, która mi się podoba to są buty. Kolejny, drugi z kolei halloweenowy outfit podoba mi się najbardziej. Makijaż jest świetny, sukienka bardzo mi się podoba, a na buty poluję w bazaarku od dawna. Kapelusz bardzo pasuje kolorystycznie. Jedyne, co bym zmieniła to torebka, ale z tą też wszystko dobrze wygląda. Ostatni set budzi we mnie mieszane uczucia. Z jednej strony jest kontrowersyjny, a z drugiej wszystko wydaje mi się przesadzone, jakby ktoś przedobrzył. Jednak finalnie uważam, że zły nie jest :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta część stylizacji wypada chyba najlepiej, wszystkie mi się podobają, w szczególności stylizacja nr 3!
    panda-stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie bardzo dobre, ale 3 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są fajne, ale ja już wykonałam swoją. Jednak włosy robota da się dobrze wykorzystać. Chcecie zobaczyć to wpadajcie ;)


    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne stylizacje :)
    1 taka ekhem.. królewska.
    2 normalna + ciemne usta :D
    3 halloweenowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie zrobiłem normalną stylizację, dla tych którzy nie lubią przebieranki i wolą zabawić w normalnym stroju w mrocznym klimacie :D

      Usuń
  12. Najlepsze zestawy! Wszystki mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie 1 jest najlepsza, taka tajemnicza...to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga stylizacja jest świetna, po prostu istne cudo i dużo czerni, którą uwielbiam :D Po przyjrzeniu się pierwszej stylizacji nie wiem dlaczego, ale miałam skojarzenie z Zorro, taka wersja kobieca :p To chyba przez tą maskę. Ostatnia natomiast skojarzyła mi się z duchem jakiejś damy itd. Ogólnie stylizacje na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie świetne i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu jakieś prawdziwe, halloweenowe stylizacje. Bardzo mi się podobają, zwłaszcza 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 kojarzy mi się z panną młodą, która wszystkich zabija (?), więc mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten look jest chyba najsłabszy, według mnie. Stylizacje średnio przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. środkowa stylizacja jest rewelacyjna znowu zaczynam żałować że nie kupiłam tej pierzastej sukienki z YH :>

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko druga stylizacja mi się podoba. Rozumiem, że inspirowałeś się Halloween, ale- jak dla mnie- pierwsza i trzecia stylka są TROSZKĘ przesadzone. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na Halloween'owe stylizacje są moim zdaniem idealne.

    vCharlotte

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się ta trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się druga stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne
    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze