sobota, 2 listopada 2013

HOT or NOT

W dzisiejszym Hot or Not mamy okazje zobaczyć stylizacje: klamar33, maja6229, Regina1321, Hailey.An, misia192. A ocenili je: Truskawka1616, punkkokoo, koralina2346, patrycja_2000  i ...Tenturi...

klamar33
Truskawka1616: Ogólnie to nie jest źle, wszystko ładnie się ze sobą komponuje, ale jest zbyt pusto. Jak na razie HOT/NOT.

punkkokoo: Stylizacja nie jest zła, ładnie to wszystko wygląda, mogłabyś dodać kilka dodatków żeby nie było tak pusto. Na zachętę dam HOT

koralina2346: Zwyczajna, biało-czarna, niczym nie zaskakująca stylizacja. Mogę jedynie zostawić HOT/NOT, jest poprawnie ale nudnie.

patrycja_2000: Według mnie jest poprawnie, jednak nudno. Zrezygnowałabym z biało-czarnych pasków. Masz wiele możliwość, ponieważ wykorzystałaś czarną maxi z Basics. Możesz połączyć ją ze złotem lub dowolnym neonowym kolorem. HOT/NOT

...Tenturi...: Ładnie, poprawnie przewidywalnie. Połączenie black&white staje sie powoli nudne, tak jest w tym przypadku. Mozna ożywic to ładną, żywą torebką.HOT/NOT


maja6229
Truskawka1616: Taka codzienna stylizacja, wszystko świetnie się ze sobą gra, jak najbardziej HOT.

punkkokoo:  Nie jest źle, jedyne co bym zmieniła, to torebkę i bransoletkę. Daję NOT.

koralina2346: Stylizacja niczym początki stardoll. Zastanawiam się, czy robiąc ją, kierowałaś się aby całość wyglądała na luzie, czy elegancko. Bo zmieszanie to w jedną całość nie prezentuje się dobrze. NOT.

patrycja_2000: Zostawiłabym spodenki oraz szary sweterek. Złote dodatki wymieniłabym na srebrne, przy czym od razu rozjaśniła cerę Doll. Top pod swetrem uważam za zbędny, skoro on prześwituje załatw sobie czarny stanik. NOT

...TenTuri...: Nie widze nic nadzwyczajnego. Szary, czarny to zgrane i jakże nudne połączenie. Zero pomysłu i zabawy modą. Zrobienie takiej stylzacji nie daje żadnej frajny. Za ładną twarz HOT/NOT


Regina1321
Truskawka1616: Nie jestem fanem takich czarnych stylizacji, stylizacja nie się nie zbyt podoba, przykro mi NOT.

punkkokoo: Lubię takie ciemne stylizacje, tutaj jedynie nie pasują mi buty. Jak na razie HOT/NOT.

koralina2346: Zdecydowanie nie mój styl, lecz o gustach się nie dyskutuje. Bardzo mrocznie, nie rozumiem połączenia zakolanówek i tego drugiego na tym, to chyba są podkolanówki, wygląda to dziwnie. Niektóre elementy są źle nałożone, np. tatuaże czy bransoletka. Nie przekonuje mnie, gdyby było bardziej estetyczniej zrobiona, wyglądałaby dużo lepiej, jak na razie NOT.

patrycja_2000: Nie do końca to mój styl, chociaż przyznam, że stylizacja mi się podoba. Wydaje mi się jednak, że jest tu za dużo rzeczy. Zdjęłabym tatuaż z prawej ręki, z lewej natomiast bransoletkę. Dodatkowe jeszcze te krótsze zakolanówki. HOT/NOT

...Tenturi...: Oh, jakże orginalnie white&black, tylko ze zastąpiono biały czarnym. Nie, nie, nie. NOT!


Hailey.An
Truskawka1616: Mam wrażenie, że miałaś pomysł na stylizację, ale nie do końca Ci on wyszedł. Gdybyś zmieniła dodatki byłoby świetnie. Jak na razie HOT/NOT

punkkokoo: Nie podoba mi się, źle nałożona spódnica i złe dodatki. Polecam zmienić torebkę na jakąś kopertówkę i buty na jakieś sandałki. Dam HOT/NOT

koralina2346: Nie wiem co o tym myśleć, dla mnie to tragedia. Połączenie torby moro z delikatną spódnicą to dla mnie modowa wpadka. Na twoim miejscu zdjęłabym spódniczkę, buty oraz tą torbę i zaczęłabym tworzyć wszystko od nowa, na razie NOT.

patrycja_2000: Zainteresowało mnie połączenie koszuli ze spódnicą, ale to wszystko. Ponieważ wspomniana koszula ma długie rękawy, sweter jest niepotrzebny. Torba i buty są z innej bajki, nie wiem co Cię pokusiło, aby je założyć. NOT

...Tenturi...: Podoba mi sie baza. Ta jasna spodniczka sie dobrze wpasowywuje. Nie rozumiem doboru dodatków. Czarne koturny tu wcale nie pasują, a torba moro wszystko psuje. Zmienił bym również wlosy na jakies pastelowe i krotkie. Za baze byloby hot, niestety bedzie HOT/NOT



misia192
Truskawka1616: Najlepsza stylizacja dzisiejszego hot or not! Świetnie połączone ubrania oraz dodatki, jedynie co mnie gryzie to kolor paznokci. Zdecydowanie HOT.

punkkokoo: Bardzo ładnie, dobrze też dobrałaś dodatki, które ładnie się komponują z całością, do tego jeszcze świetna twarz. Daję bez wahania HOT.

koralina2346: Chyba najlepsza stylizacja z dzisiejszego zestawienia HoN. Uwielbiam ten blazer, a ty go wykorzystałaś genialnie! Gdybym bardziej się wgłębiała w stylizację, być może doczepiłabym się kopertówki, za którą nie przepadam, ale i tak HOT.

patrycja_2000: Bardzo mi się podoba. Wykorzystałaś ciekawe ubrania, przez to nie jest mdło. Doczepię się tylko do brwi, które są za jasne. HOT

...TENTURI...: Bardzo streetowy, nowojorski outfit. Wszystko poprawnie, wieje lekko nudą, ale dam HOT!



Co sądzicie o powyższych stylizacjach?
Za tydzień ocenimy: Magdusia500, dominikadomcia, bad_lady123, bblvghlv, Belieber1D.

40 komentarzy:

  1. Stylizacje sa takie sobie. Najlepsza ostatnia i dla niej dlugie serduszko <3333333333333333
    Pikaczu67

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też ostatnia stylizacja najbardziej się podoba :)

    Padmey

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko ostatnia mi się W MIARĘ podoba.
    Chyba trochę za surowo oceniliście Reginę- rozumiem, nie wasz styl (mój zresztą też nie), ale pisanie od razu "nie nie nie", bo nie w waszym stylu, to trochę przesada. Wtedy patrzcie na to, czy ubrania do siebie pasują itd.
    NIE MÓWIĘ O WSZYSTKICH OCENIAJĄCYCH, żeby potem nie było. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia to istne cudo! Reszta jest bardzo przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za ocenę, szczerze mówiąc nie spodziewałam się niczego innego :p jedyne o co mam do was żal, że pasujecie stylizacje poprzez pokazywanie ich na postrokatych tłach, myślę, że przy odrobinie dobrej woli udałoby się wam zrobić zdjęcia doll na jednolitych tłach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez tych wełnianych podkolanówek dałabym ci HOT, bo całkiem ładna, ale w tym tygodniu nie oceniałam :)

      A co do tła, to często ludzie ustawiają się specjalnie na tłach na których ich stylka się dobrze prezentuje, więc zawsze robie preent screen z tłem.

      Usuń
    2. Szkoda, że moja doll została przesunięta, jak wejdzie się do mnie to doll jest na jednolitym tle a tu jest na tle koszulek. To już nie ma znaczenia:p

      Usuń
  6. Jak dla mnie wszystkie poza Hailey.An są na hot.
    Szczególnie Regina1321 i maja6229 mimo że inne to wciąż w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia HOT, NOT za wpisy Igora ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja nie podoba mi się, jest chyba po prostu niedopracowana. Brakuje jakiś urozmaiceń, np.: biżuterii czy nakrycia głowy. Druga również nie przypadła mi do gustu, chociaż wszystko jest prawidłowo ze sobą połączone. Nie przekonuje mnie, po prostu. Trzeci outfit nie jest w moim stylu, jednak jeśli miałabym go oceniać wypada całkiem dobrze. Każdy ma inny styl, widać, że dziewczyna lubi mroczne stylizacje :) Kolejny strój zaprezentowany na doll jest według mnie fatalny, nic do siebie nie pasuje. Sweterek, koszula i spódnica zlewają się ze sobą, poza tym nie są do siebie dopasowane i brzydko wychodzą. Torba i buty to kompletnie inna bajka. Widać, że chyba były 3 pomysły połączone w jedną stylizację. Ostatnia ukazana dziewczyna jest moim skromnym zdaniem ubrana najlepiej. Nie jest nudno, chociaż biżuterii tutaj nie zobaczymy. Jak dla mnie najlepsza stylizacja.
    Pozdrawiam, RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z opiniami, mi także podoba się stylizacja misia192 ; D

    EnerilDil

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobała mi sie ostatnia stylizacja, jest dopracowana i wszystko idealnie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zgadzam się z opiniami !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle ostatnia stylizacja najlepsza :)
    panda-stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle ostatnia stylizacja najlepsza :)
    panda-stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się stylizacja Regina1321 podoba :)

    rebeckahsmith

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się dwie pierwsze stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobała mi się jedynie ostatnia praca. Wszystkie elementy stylizacji są spójne, jest ona delikatna i subtelna. Jedyne co bym zmieniła to kolor brwi, które w tym momencie są prawie niewidoczne :)

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej spodobała mi się ostatnia stylizacja, oczywiście spodobały mi się też inne , lecz to zależy od gustów.


    Adax0

    OdpowiedzUsuń
  18. W pełni podoba mi się jedynie ostatnia stylizacja :)

    Belieber1D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne i wyjątkowo zgadzam się ze wszyściutkimi ocenami. Najbardziej do gustu przypadła mi ostatnia stylizacja :) Jest prosta i klasyczna, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnia stylizacja zdecydowanie najlepsza. Zgadzam sie rwniez z ocenami :))

    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak długo czekałam na HoN, a tu takie stylizacje...Spodziewałam się czegoś lepszego. Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia stylizacja, choć i tak nie są idealne. Dodałabym w nich jeden mocniejszy element, aby nie było tak nudno i przewidywanie.

    vCharlotte

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza stylizacja to ta ostatnia. Prosta elegancka, jednak zabrakło mi tutaj takiego "elementu zaskoczenia"- jakiegoś dodatku, bo stylizacja wydaje mi się trochę pusta, ale i tak mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Z ocenami jak najbardziej sie zgadzam. Stylizacje pierwsza i ostatnia podobają mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnia stylizacja jest piękna, ma w sobie to coś. Reszta mnie nie zachwyca, chociaż stylizacja Reginy jest ciekawa, pomimo, że to nie mój styl.

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z opiniami. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja - wszystko w niej współgra.
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla wszystkich not, może ewentualnie hot/not dla ostatniej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam wrażenie, że strasznie łagodnie oceniacie. Mnie tam żadna nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza stylizacja powiewa nuda, brakuje tu urozmaicenia. Maja6229 również się nie wykazała, zasługuje na wielkie NOT. Regina zrobiła mroczną stylizacje , ale jednokolorową co wszystko popsuło. Za dużo dodatków. Następna osoba swoje umiejętności zaprezentowała fatalnie, ale po części ma swój urok. Misia natomiast zasługuje na wielkie HOT- wszystko ładne i dopasowane .

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z większością ocen. Ostatnia stylizacja jest rzeczywiście najlepsza tylko te brwi... W każdym bądź razie szkoda że w HoN nie ma łapek do głosowania.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się pierwsza i druga stylizacja. Stylizacja Hailey.An też nie jest zła gdyby nie ta torba i buty.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze