sobota, 4 stycznia 2014

Ciekawsze HB: Mariniere sweater & Charlotte boots

Całkiem zapomniałam o tym sweterku HB, pewnie dlatego, że mam go niemal odkąd wszedł do starplazy. I jako, że buty dosyć ciężko zastosować, zrobiłam "2w1". Z pierwszej stylizacji jestem naprawdę zadowolona, z drugiej już nieco mniej, aczkolwiek pomysł na buciki uważam za nie najgorszy. 
No nic robaczki, w nowym roku trzeba wziąć się do roboty i nie obijać tak, jak w grudniu, także powinniście mnie tu widzieć systematycznie. Ale, ale! Co sądzicie o stylizacjach?


#1 sweterek- b.bizou / naszyjnik- yh / torebka- tingeling / pasek- it girls / szorty- hb / buty- rio / biżu- epiphany
#2 opaska- hhb / futerko- tribute /  top- pretty 'n love / sweterek- voile / pasek- apres ski / szorty- basics / buty- hb pretty 'n love / trampki- b.bizou / szpilki- special offer / biżu- epiphany

Pozdarawiam
Sei-chan.

32 komentarze:

  1. W drugiej stylizacji strasznie podobają mi się buty, bardzo ciekawy pomysł :)

    tional12

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie są boskie!!!
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że te buty nie są czerwone pasowałyby do sweterka idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, lecz nie podoba mi się wyraz twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło by było, gdybyś w styczniu jednak wzięła się do roboty, bo cały grudzień nic nie widziałam z twojej strony.

    Stylizacje ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet, nawet. 2 trochę gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja bardzo ładna, druga też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje, bardziej mi się podoba pierwszy strój. Jedynie co bym zmienił to włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest prześwietna, druga trochę mniej, ale jeśli chodzi o same buty, to tutaj wyglądają lepiej niż "bez ulepszeń". Ale i tak pierwsza rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podoba bardziej 2 outfit :) Miałaś bardzo dobry pomysł na te kiczowate buty. Lubię te posty, więc z niecierpliwością czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza świetna, nic dodać nic ująć. Przy drugiej był jakiś pomysł, ale chyba nie do końca ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne stylizacje i świetny pomysł na buty w drugiej stylizacji :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje jednak 2 bardziej przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł na wykorzystanie butów ;> Obydwie stylizacje mi się podobają. ♥ Cieszę się że jesteś <3

    princessa144

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne stylizacje. (: A jakie twaarzyczki piękne. *.*
    LovitaMiss

    OdpowiedzUsuń
  16. Wkońcu się doczekałm :) pierwsza stylizacja zachwyca :3 druga..hm podobają mi się tylko buty

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, pierwsza bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie świetne, ale buty nie przypadły mi do gustu, za to sweterek- a i owszem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, ale druga też jest fajna :>

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacje! Świetny pomysł z tymi butami, bo zrobiłaś coś fajnego z okropnych butków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylki piękne. Choć bardziej podoba mi się druga stylizacja.
    misidol12

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie stylizacje bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie stylizacje uważam za udane, w drugiej buty są bardzo fajnym pomysłem, czy można za Twoim pozwoleniem takie same zastosować?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jasne, aczkolwiek ciężko to zrobić tak, by było równo, szczególnie na drugiej nodze. Dlatego je wyprostowałam c:

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze