niedziela, 5 stycznia 2014

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Poniedziałek
W Bonjour Bizou pojawia się dostawa obejmująca 11 rzeczy:

Środa
Do Callie's Picks trafia różowa kolekcja ubrań:

Piątek
Mamy ostatnią szansę na zakupy w Chanel Tribute, jutro sklep powinien zostać zlikwidowany:

Do Velvet Orchid dochodzi jedno piętro nowości:

Sobota
Drugim styczniowym HB zostały słodkie buty ze sklepu Pretty n' Love, kosztują 13 stardolarów:


Tak prezentują się ostatnie dwie rzeczy z kalendarza adwentowego:



Podobnie jak tydzień temu nie wydarzyło się zbyt wiele. Zasmuciła mnie jedynie wiadomość o zlikwidowaniu Chanel. Zainteresowało Was coś? Wybraliście się na zakupy?


16 komentarzy:

  1. Lubię takie tygodnie, z małymi dostawami. :D Kupiłem wChanel wszystko co chciałem, a tak wgl ma ktos pożyczyc 143sd ? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudno było... A zakupy zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zakupy w Chanel i dostawa do Callie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa do CP była ok, pojedyncze rzeczy w B.Bizou też. W Chanel kupiłam wszystko co było mi do szczęścia potrzebna, ale jeśli portfel by mi na to pozwolił, kupiłabym całą kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  5. W miarę, trochę krucho u mnie, więc nic nie zakupiłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam kilka rzeczy z Channel. Tydzień niezbyt ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej mało ciekawy tydzień

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza w tym tygodniu była dostawa do Bonjour Bizou, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobilam zakupy w chanrl ale jeszcze zobacze, bo chyba 2 rzeczy mam na oku. W CP kupilam tylko torebke.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam co chciałam w Chanel. Dostawa do Bizou chyba najciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. co co chanel to trochę głupio bo ostatnio też zlikwidowali ten sklep ,a potem znów przywrócili z nową kolekcją .Nie trzeba się martwić ,z czasem wejdzie następna kolekcja :)

    zakrencona11

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście nie zdążyłam kupić wszystkiego w Chanel :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem ten tydzień na stardoll praktycznie niczym nie zachwycił. Spodobała mi się tylko dostawa do Callie's Picks.

    OdpowiedzUsuń
  14. Za bardzo nie wyszedł adminom ten tydzień ale w sumie dobrze, przynajmniej nie był to tydzień ciągłego wydawania kasy ;p

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze