poniedziałek, 6 stycznia 2014

It Girls - co warto kupić?



Do It Girls trafiła dziś bardzo mała kolekcja i nią się teraz zajmiemy. Składa się ona z zaledwie ośmiu rzeczy. Mi spodobało się pięć z nich - dwie bluzki, kamizelka, spodenki oraz buty. Całą kolekcję uważam za udaną.


Biała bluzka to must have kolekcji, powinien mieć ją każdy. Dzięki drobnemu napisowi "PARIS" oraz wiązaniu u dołu nie jest nudna. Spodenki kupiłam ze względu na to, że brakowało mi takich oto zwykłych gaci z dziurami. Dodatków nigdy nie za wiele, a już tym bardziej, gdy są za sm, dlatego właśnie kupiłam buty z printem. Kolejną rzeczą, która przypadła mi do gustu jest czarna kamizelka, nie wszystkim może się podobać, pewnie przez tą baskinę, która trochę psuje efekt, ale mi tam odpowiada. Ostatnią już rzeczą jest top. Kupiłam go, bo przed oczami ukazała mi się stylizacja z nią. Trzeba przyznać jednak, że na na zwykły top jest droga. 


1) Kapelusz  Kurtka Velved Orchid || Torebka Callie's Picks || Spodnie Nelly.com || Buty Nelly.com || Bransoletka PPQ ||
2) Czapka no name || Blazer Callies Pick's || Bluzka Bonjour Bizou || Torebka Callies Pick's || Pasek Apres Ski || Buty Riviera ||
3) Opaska Original Future || Stanik Basics || Spodnie Bonjour Bizou || Torebka It Girls || Płaszczyk w ręce Riviera || Buty Special Offer ||

Kupiliście coś z It Girls? Podobają Wam się stylizacje?

24 komentarze:

  1. Każda jest super. Twoja doll ma śliczną twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. i 3. najbardziej mi się spodobały. Ogólnie rzecz biorąc: świetny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł :) wymieniłaś wszystkie ciuszki które mam zamiar kupić :)
    Cudne stylizacje a pierwsza najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam na razie tylko spodenki i białą bluzkę c: Zastanawiam się nad tym topem, ale jak już wspomniałaś - jest dość drogi jak na top.

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje, mi podoba sie tylko biala bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne! ♥

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i ostatnia są cudoowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stylizacje, skuszę się na zaproponowane rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza chyba najlepsza, reszta przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko 3 stylizacja mi się nie podoba ale 1 i 2 są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 2 the best ;) Uwielbiam twoje stylki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy z kolekcji nie zpecjalnie mi się podobają ale za to zachwyciła mnie pierwsza stylizacja, właściwie wszystko w niej jest idealne xD Pozostałe dwie są już średnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 3, boskie. W drugiej coś mi nie gra, może to paznokcie pod transparentną częścią butów, może dziwne ułożonie torebki (blazer jest luźny, więc nie sprawia takiego wrażenia, jakby "trzymał" torebkę). Ogółem artykuł świetny, ja jeszcze nic nie kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam bluzkę z napisem Paris oraz buty z printem ;]

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 jest świetna. przy 3 zrezygnowałabym z kolorowych dodatków na rzecz złoto-czarnych

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 jest boska. Ogólnie wszystkie stylizacje udane

    OdpowiedzUsuń
  17. niby ciekawe rzeczy ale wszystkiego i tak nie mogę mieć, bo fundusze nie pozwalają, więc wolę kupić coś z tribute

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam go, bo przed oczami ukazała mi się stylizacja z nią. Trzeba przyznać jednak, że na na zwykły top jest droga. 2 błędy: nim*, drogi* + powtórzenie słów ,,na"

    Kupiłam bluzkę z napisem ,,Paris" i krótkie spodenki z panterką. Stylizacje takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Biała bluzka PARIS najfajniejsza, reszta mnie średnio interesuje :)
    Zapraszam do mnie :)
    NotAngel16

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze