niedziela, 5 stycznia 2014

Książki


Jednym z najbardziej uniwersalnych elementów wzbogacających wystrój wnętrza są książki. Stanowią one bardzo wdzięczny motyw w aranżacji pokoju. W zasadzie nadają się do każdego rodzaju wnętrz.


 


Doskonałe do biur czy gabinetów, ale też salonów i sypialni. Nawet w kuchni czy pokoju kąpielowym można je zgrabnie wkomponować. Styl w jakim są nasze wnętrza utrzymane także nie ma tu większego znaczenia, bo książki dobrze się komponują we wnętrzach ultranowoczesnych jak i klasycznych, rustykalnych czy historycznych.
Książka to przedmiot uniwersalny na SD mamy ich naprawdę duży wybór. Większość jest w przystępnych cenach na ogól za sm. 

To jeden z najprostszych i najtańszych sposobów na zapełnienie pustych wnętrz.
Dobrze wyglądają ustawione klasycznie na regałach, ale też po przetykane jakimiś bibelotami.

Świetnie prezentują się w stosach na ziemi w towarzystwie np. filiżanki z parująca herbata.
 Albo zgromadzone wokół jakiegoś wygodnego siedziska wymoszczonego poduchami i pledami.
Zgromadzone na parapetach okiennych obok kwiatów- to również dobry sposób na książki.


Czy w Swoich stardollowych pokojach macie dużo książek?
 A jak to wygląda w Waszym realnym pokoju?

23 komentarze:

  1. Nie mam za dużo książek na stardoll, ale w realu otaczają mnie zkażdej strony.
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny artykuł. Książki stanowią super ozdobe i naprawde dopełniają apartament. Osobiście mam mase książek w domu (300) lecz na stardoll narazie się wstrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani na Stardoll, ani w moim realnym pokoju nie mam zbyt wielu książek. Ciekawy artykuł.
    c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Na stardoll nie mam biblioteki, najwyżej pojedyncze książki. W domu mam cały regał z półkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że świetnie zapełniają puste miejsca. Sam ma kilka stosików pod drabinką jak i na stolika i różnego rodzaju komódkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł,zainspirował mnie i idę robić pokój na stardoll.W realu mam ich mnóstwo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam motywy stosów książek na półkach.
    W swoim pokoju zawsze eksperymentuję z ich układami i przy każdym cotygodniowym sprzątaniu inaczej je rozmieszczam. c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny artykuł, podoba mi się. Ja tam szczególnie nie przepadam za książkami jako ozdoby. Uważam że są wartościowe w treści i nie powinny być ozdobą półki lub innego mebla. A co do wnętrz najlepsze według mnie to pierwsze i drugie wnętrze. A co do w realu to mam ogromnie dużo książek. Molem książkowym nie jestem ale lubię je :)
    misidol12
    PS. Nie mogę się doczekać następnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy artykuł, na stardollu mam książki =]

    OdpowiedzUsuń
  10. Na stardoll nie deklaruję apartamentu, ale denerwuje mnie, gdy w realu ludzie mają na półkach książki tylko dla
    ozdoby, a nigdy w życiu ich nie przeczytali. U mnie też książki w pewnym stopniu są dekoracją, ale nie służą tylko do tego, jak to czasem bywa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm.. Nie przepadam za książkami c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Na SD pomyślę nad tym, żeby wzbogacić swój apartament paroma egzemplarzami:) w realu uwielbiam książki, to najbardziej wiarygodne źródło informacji:)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam książek na stardoll, ale w realu mam ich mnóstwo

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię książki w apartamentach, choć wielu w swoim nie mam. | Świetnie napisany artykuł, dobrze się go czyta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super aranzacje, ja w kilku pokojach mam ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam chyba żadnych książek na sd.
    Twoje aranżacje podobają mi się , może spróbuje coś zrobić u siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. W swoim apartamencie często używam książek ale uważam, że nie należy przesadzić, jak będziemy je pchać w każde możliwe miejsce takie jak kuchnia i łazienka to już nie będzie ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy artykuł :) Na stardoll mam kilka książek. W realnym świecie moi rodzice mają tego mase, ja nie za dużo.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze