czwartek, 9 stycznia 2014

Nowy typ zabawy: ,,Zamieniamy się"

Na czym polega?
Każdy kto będzie chciał wziąć w niej udział będzie musiał wystawić jedną rzecz dla blogowego konta (ciekawszysd). Wszystkie te rzeczy, które my skupimy będą w puli zabawy w której będą brać udział tylko te osoby, które oddały tą jedną rzecz. A później chciałabym zrobić to na zasadzie numerków, że każdy by wybierał w ciemno numer rzeczy jaką sobie wybiera Np. jeżeli w zabawie brałoby udział trzydzieści osób to każdy w specjalnie zrobionym poście deklarował by się jaki numer chce wziąć ( w tym wypadku od 1 do 30, ale numerki oczywiście nie mogą się powtarzać) i gdy wszyscy podadzą go, ja publikowała bym post w którym dopiero dowiecie się co wybraliście. Jedni mogą stracić na tym a inni zyskać, ale to może być fajna zabawa. Myślałam, żeby robić te zabawy tematycznie np. wystawiamy Hbsy innym razem tributy a innym DKNY itd. 

Co sądzicie o tym pomyśle? Bralibyście w nim udział?

PS. Zabawa ma ten minus, że byłaby tylko dla osob z superstar, bo nss nie mogą wystawiać nic w bazaarze.

56 komentarzy:

  1. Super pomysł. Ja na pewno wzięłabym udział !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się zapowiada. Na pewno wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, mega. Na pewno wezmę udział. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie wezmę udziału , ale pomysł oryginalny i ciekawy nie powiem , że nie .;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, będę brała udział

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to ciekawy i oryginalny (chyba tak to się pisze xd) pomysł. Chętnie wzięłabym udział, ale nie chciałabym na tym stracić c:

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem nss wiec nie bd grac ;-; ale pomysl ciekawy :) wymyslcie tez cos dla nss xp

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł ale jestem nss ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł. Może wezmę udział, zależy co trzeba będzie wystawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł ale trzeba by chyba ustawić jakies progi cenowe (nie wiem czy ktoś chciałby darmówkę oddając le czy coś w ten deseń). No i szkoda że nie jestem ss : ((

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, wezmę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, wzięłabym udział :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ale nie wiem czy chciałabym w niej brać udział bo znając moje szczęście trafiłabym na coś beznadziejnego :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł, napewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie pomysł bomba, wzięłabym udział z wielką chęcią! ;)

    diddlussia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno wezmę udział.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mnie się ten pomysł, oddam np. DKNY i nic z tego nie będę mieć

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł fajny tylko że jeśli ktoś odda fajną rzecz a dostanie beznadziejną ze stardesign lub coś głupiego ? to by było trochę nie fair tak samo z DKNY, Hotbuysy i Tribute

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł, ale wymaga dopracowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł, ale uważam, iż warto zrobić to tematycznie. Jeden dostanie Antidote, a drugi Pretty n' Love warte 10SD. Oczywiście wezmę udział.

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno wezmę udział ale lepiej zrobić to np. same DKNY albo HBs

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie to jest beznadziejny
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wezmę udziału, bo zapewne za coś wartościowego i fajnego dostałabym nic nie warty ciuch. Ale sam pomysł ciekawy i oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  25. cóż, ryzykowna zabawa ,mam dość specyficzny gust więc trochę się obawiam w to bawić

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety nie mógłbym brać udziału w zabawie, ale pomysł ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No fajne. ;D Zaraz coś wystawię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. beznadziejne,nie jestem ss ale mimo to ta propozycja jest beznadziejna.....bo można stracić cenną rzecz i wygrać jakieś badziewie które nic nie jest warte

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy pomysł ,ale nie jestem ss i sam pomysł jest dość ryzykowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wezmę udział rzecz wystawiona jak przegram to trudno stracę a co jeśli się wylosuje rzecz jaką się już ma?
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  31. NA RAZIE NIC NIE WYSTAWIAJCIE :)
    to tylko taki wstępny post, jutro prawdopodobnie ruszy zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł :) jak doładuje ss to wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wg mnie zabawa beznadziejna. Jakoś nie widzi mi się oddawania cennych rzeczy dkny, czy elle

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy pomysł, ale rzeczywiście jest duże prawdopodobieństwo, że na tej zabawie więcej się straci niż zyska.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeżeli zabawa nie zostanie dopracowana nie wezmę udziału. Z godzę się tutaj z innymi osobami, za duże ryzyko straty niż zysku. Chyba, że to właśnie ma na tym polegać ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  36. Chociaż jestem SS, nie wezmę udziału, ponieważ boję się, że tylko strace.

    OdpowiedzUsuń
  37. na 100% wezmę udział :)
    MaxGossip

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie cierpię tego! na stardoll jak i na blogach o stardoll, nie masz superstar- jesteś nikim. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stardoll może tak, ale czemu na blogach? My nie sprawdzamy czy czytelnik ma ss czy nie ma :)
      Każdy czytelnik jest tak samo traktowany. Tylko akurat ta zabawa polegać będzie na tym by jakąś rzecz oddać do puli zabawy i nss nie mogą wystawić i to nie nasza winna przecież :)

      Usuń
  39. Fajny pomysł, brałabym udział. Jednak według mnie trzeba by było ustawić jakieś progi cenowe, czy coś.... Również dobrym pomysłem byłoby, że wystawiamy np.: tylko sukienki
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie :) na pewno się zgłoszę

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze