środa, 1 stycznia 2014

POTD: 31/12/13 & 01/01/14

Wczorajszym wyborem dnia została krótka srebrna sukienka z Saint Laurent Paris Tribute. Kosztuje 34 stardolary. Według mnie dobrze się prezentuje na doll, a dzięki temu, że się świeci mogliśmy ją założyć na sylwestra.
Dzisiejszym wyborem dnia została różowa sukienka, którą znajdziemy w nowej dostawie Callies Picks. Zapłacimy za nią 22 stardolary. Wcześniej mogliśmy ją kupić w Nicholas Kirkwood Tribute.

Co sądzicie o tych rzeczach? Kupicie którąś z sukienek?



25 komentarzy:

  1. Pierwsza jest ok, ale wole zainwestować w inne rzeczy z tej kolekcji.
    Druga mi sie nie podoba i z pewnością jej nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kupię tą pierwszą, takie cudeńko śliczne C;

    Emma2325

    OdpowiedzUsuń
  3. Cekiny i piękna kolorystyka, to dzięki nich sukienka wygląda bardzo pięknie :D A jeśli chodzi o drugą sukienkę to totalny kicz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukieneczka naprawdę ładna, druga zaś nie jest taka zła, ale nie zbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli miałabym już wybierać to tą pierwszą.
    lollita1234

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza super, druga to jakaś pomyłka. Tyle kasy na takie coś..

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy którąś kupie

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza jest ładna ale raczej jej nie kupię.
    Druga mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie mi się nie podobają, żadnej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza - jest sliczna , ma odpowiednia cene i idealnie pasuje na sylwestra, z racji ze mamy juz nowy rok ja zainwestuje w inna sliczna rzecz z tej kolekcji :3

    Druga jest srednia :/ mogla by byc w innym kolorze..nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza mi sie podoba, druga to porażka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, na żadną się nie skuszę, bo nie mam kasy. Pierwsza całkiem OK, ale druga fu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza jest spoko. A ta druga nie podoba mi się.

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie śliczne i praktyczne, ale drogie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza jest nawet ładna, ale druga okropna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem żadna nie jest ładna. Pierwsza może ok ale na mojej doll wygląda okropnie ;/ druga bez wzorów, w innym kolorze i z drugim rękawem byłaby ładna. W takiej postaci nie podoba mi się . Żadnej z nich nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnej sukienki nie kupię, różowa jest okropna, druga podoba mi się, ale szkoda mi na nią sd.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kupię żadnej, pierwsza jest ładna, ale szkoda sd, a druga jest okropna
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie mi się nie podobają i obie są zdecydowanie za drogie i nie kupię żadnej z nich.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się ta srebrna w ogóle nie podoba , a co do różowej nie jest zła .

    Minia223

    OdpowiedzUsuń
  21. Średnio mi się podobają , a ich ceny mnie przerażają. ;C

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie kupię nie zbyt podobają mi się :CCCC

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza o wiele ładniejsza, czemu nie dodaliście wczoraj? buu ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze